Gå til innhold

E39 fra gubbe til treff - Photoshoot


Fischquig
 Share

Anbefalte innlegg

Skal du selge bilen nå? :o

 

Lufter den bare av ren nysgjerrighet, da jeg ser at 525d'ene begynner å bli gunstige i innkjøp :) 

Skulle hatt noe som går hakket billigere og helst facelift...

 

Men har faktisk ikke lyst til å selge/bytte bilen, nå som jeg har kostet på den x antall titusener det siste halvåret  :-s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig er skuta godkjent med coilovers!  :sly: Gikk som en drøm hos biltilsynet denne gangen. 

 

Har også strevd siden februar med redusert effekt og lugging ved litt motstand og ca. 2000 omdreininger, tok diagnose og fikk feilmelding på kamsensor... Byttet denne uten resultat, fikk tak i og byttet veivsensor også, men uten hell. Fikk tak i nye plugger og byttet dem i går kveld og nå går den som den skal igjen. Ble som en helt ny bil sammenlignet med hvordan den var  :crazy: Nå er også olje og filter til kassa bestilt, og bensinfilter, så da kan sommeren komme!

 

Har ikke rukket å vaske eller slippe den ned til sommerhøyden enda, men kaster ut et par fotografier likevel

(Blir 1 cm lavere foran enn den er på bildet)

 

post-64403-0-80698400-1431340734_thumb.j

 

post-64403-0-95624600-1431340749_thumb.j

 

post-64403-0-59905600-1431340765_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whoa! Grattis! :)

 

 

Merkelig at du nevner det, jeg sliter med eksakt samme greia.. Eller, jeg aner ikke om min går dårligere enn den skal da jeg aldri har eid 520i. Men lugging v/2000rpm, da spesielt v/motstand. Den har jeg. Ble ikke akkurat bedre etter helgas 100mil heller :)

 

 

Her er plugger byttet, dessverre.

 

Grattis med godkjent bil ihvertfall, det er bærre lækkert! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whoa! Grattis! :)

 

 

Merkelig at du nevner det, jeg sliter med eksakt samme greia.. Eller, jeg aner ikke om min går dårligere enn den skal da jeg aldri har eid 520i. Men lugging v/2000rpm, da spesielt v/motstand. Den har jeg. Ble ikke akkurat bedre etter helgas 100mil heller :)

 

 

Her er plugger byttet, dessverre.

 

Grattis med godkjent bil ihvertfall, det er bærre lækkert! :)

 

Hos meg så var sannsyligvis problemet at det lå litt olje rundt ene pluggen, og at dette har gjort at pluggen kortsluttet... Hadde ikke troen på at det var pluggene, men tenkte at de burde byttes uansett  8-[

 

Er mange ting som kan føre til lugging - alt for mange! Sjekket diagnose og coiler?

 

Er det noen som har erfaringer med Swiss Wax sin skinnfarging? Må gjøre noe med baksetet mitt etter at en tidligere eier har arrangert sirkus eller noe baki der...

 

post-64403-0-85587900-1432028571_thumb.j

 

post-64403-0-79075000-1432028586_thumb.j

 

også et kosebilde igjeeen  O:)

 

post-64403-0-61316700-1432029247_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...