Gabz Skrevet Oktober 30, 2014 Share Skrevet Oktober 30, 2014 Har en E39 sedan med manuelle vinduer bak. Har i etterkant montert dørpaneler som har innlagt brytere til elektriske vinduer og tenkte at jeg kanskje kunne ettermontere det bak. Jeg har altså brytere i dørpaneler bak og jeg har det panelet til førerdørpanelet med knapper til fire vinduer. Hva mer trenger jeg? Vindusmotor og noe annet? Hva trenger jeg av kabler og slikt? Hvor burde jeg kjøpe det? Vanskelig å gjøre? Eventuelt noen som har en guide? Er ganske så inkompentent på elektro så trenger det inn med teskje. Så ikke ut til å finne noe guide på nett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Oktober 30, 2014 Share Skrevet Oktober 30, 2014 BUMPTenker å gjøre det samme på E46 men vil ha brytere med girspaken også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Oktober 30, 2014 Share Skrevet Oktober 30, 2014 Ingen som har fått det til. Da må dere eventuelt bytte hele ledningsnettet på bilen da, det ligger ikke klart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2014 Åja, så kjipt. Er du helt sikker? Går det ikke å bare trekke noe kabler til den "modulen" i førerdøra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Oktober 30, 2014 Share Skrevet Oktober 30, 2014 Helt sikker. Hadde en 523 uten elektriske ruter bak, endte med å kjøpe en ny bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2014 Haha, daså. Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 31, 2014 Share Skrevet Oktober 31, 2014 På min E34 ligger iallfall ledningsnettet klart, da er det rart om det ikke gjør det på E39 også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Oktober 31, 2014 Share Skrevet Oktober 31, 2014 Ser på div. Tyske forum at noen har gjort det. Det sies at det tar mellom 10 og 14 timer... Google "Einbau elektrische fensterheber E39". Men 10-14 timer... Er det virkelig verdt det? I tillegg til delekostnadene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2014 Tar det så lang tid så gidder jeg ikke, nei. Regnet med 0,5-2 timer jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå