Larsa97 Skrevet Januar 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2015 Luksus førstebil ja Min første bil var en sliten å værbitt 318is fra 1992, haha Hehe, starta å jobbe som 14-åring på kiwi for å kunne kjøpe meg fin bil, så ligger noen timer bak denna! Men en 92' 318is er fortsatt en BMW, så er ålreit det vel?? Hehe Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet Januar 11, 2015 Share Skrevet Januar 11, 2015 wow litt av en førstebil førstebilen min var en sliten E36 318 for å være ærlig, så skjønner ikke hvorfor noen kjøper førstebil til så mye. ettersom de fleste jeg vet om har bulka, ripa eller krasja i stoler, grøftekanter og snøhauger. Men gratulerer med en kjempe fin bil Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsa97 Skrevet Januar 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2015 wow litt av en førstebil førstebilen min var en sliten E36 318 for å være ærlig, så skjønner ikke hvorfor noen kjøper førstebil til så mye. ettersom de fleste jeg vet om har bulka, ripa eller krasja i stoler, grøftekanter og snøhauger. Men gratulerer med en kjempe fin bil Grunnen til at jeg kjøpte såpass dyr er fordi jeg har jobba for det en god stund nå, og legger heller mer penger i selve bilen når jeg hadde kapital til det enn å bruke mange tusen på reperasjoner.. Kommer nok til å bulke jeg og, men da får jeg betale den egenandelen og lære av feila mine, hehe Takktakk Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 14, 2015 Share Skrevet Januar 14, 2015 Fin bil Følger med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsa97 Skrevet Januar 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2015 http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=54939653&searchclickthrough=true&searchQuery=bmw%20e90 Litt usikker på om jeg syntes det er jalla eller om det er tøft... Hva syntes dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 16, 2015 Share Skrevet Januar 16, 2015 Mer jalla enn tøft med sånne striper. Larsa97 og Shattered reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Januar 16, 2015 Share Skrevet Januar 16, 2015 Grom førstebil må jeg si Følge Larsa97 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsa97 Skrevet Januar 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2015 Sånn ser den da ut på vinteren. Må si det er morsom bil å øvelseskjøre med på glatta med modern i passasjersetet! Hu er nok ikke helt enig det, men.. Vurderer å sette led pærer i spredere med hvitt lys, noen som har erfaring med fine pærer? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Januar 21, 2015 Share Skrevet Januar 21, 2015 Vil Anbefaler disse på det sterkeste lyser helt hvitt og veldig bra http://www.ebay.com/itm/2x-80w-cree-white-9006-hb4-High-Power-LED-Car-fog-running-light-bulbs12V-24V-DC-/251302377069?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item3a82c9f66d&vxp=mtr Larsa97 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet Januar 23, 2015 Share Skrevet Januar 23, 2015 pen bil, har selv en e90 LCI som førstebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsa97 Skrevet Januar 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2015 (endret) pen bil, har selv en e90 LCI som førstebil LCI ble hakket for dyrt for meg gitt.. Skulle gjerne hatt det selv! Veldig pent karosseri Endret Januar 23, 2015 av Larsa97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianph Skrevet Januar 24, 2015 Share Skrevet Januar 24, 2015 Sånn ser den da ut på vinteren. Må si det er morsom bil å øvelseskjøre med på glatta med modern i passasjersetet! Hu er nok ikke helt enig det, men.. Vurderer å sette led pærer i spredere med hvitt lys, noen som har erfaring med fine pærer? Sent from my iPhone using Tapatalk Sett LED blir mye penere!Har 20w Cree-LED i tåkelys/spredere å angeleyes Bestilte bare fra ebay i middels-prisklassen, å har holdt lenge nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianph Skrevet Januar 24, 2015 Share Skrevet Januar 24, 2015 Fin førstegangsbil forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsa97 Skrevet Januar 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2015 Fin førstegangsbil forresten Ser bra ut det! Takk Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsa97 Skrevet Mars 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2015 Tok litt bilder av bilen i finværet i sta, gleder meg til å sette på sommerfelger nå Her er også bilde av basskassa, gir en god del mer trøkk enn originalt Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå