MartinBa Skrevet Mai 31, 2015 Share Skrevet Mai 31, 2015 Lykke til, dette klarer du Larsa97 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsa97 Skrevet Juni 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2015 Da var lappen i boks!! Sent from my iPhone using Tapatalk MartinBa reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Juni 1, 2015 Share Skrevet Juni 1, 2015 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsa97 Skrevet Juni 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2015 Gratulerer! Tusen takk! Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrtazz Skrevet Juni 1, 2015 Share Skrevet Juni 1, 2015 Denne var fin ja, får mer og mer lyst på stasjonsvogn nå Og gratulerer med lappen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsa97 Skrevet Juni 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2015 Denne var fin ja, får mer og mer lyst på stasjonsvogn nå Og gratulerer med lappen Hehe, tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsa97 Skrevet Juni 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2015 Skjer lite her om dagen, da jeg bare koser meg med lappen og bilen! Slenger med et bilde en kompis tok her om dagen Sent from my iPhone using Tapatalk Bimmer fan og Freakshow reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Juli 10, 2015 Share Skrevet Juli 10, 2015 meget pen førstebil! denne leppen BØR du kjøpe :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juli 10, 2015 Share Skrevet Juli 10, 2015 Meget flott første bil må jeg si! Følger med her Larsa97 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsa97 Skrevet Juli 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2015 meget pen førstebil! denne leppen BØR du kjøpe :D Hva heter den og hvor kan jeg bestille? Vurderer m3 front også, men blir fort litt dyrt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Juli 23, 2015 Share Skrevet Juli 23, 2015 Hva heter den og hvor kan jeg bestille? Vurderer m3 front også, men blir fort litt dyrt har glemt å svare deg litt usikker faktisk, men finner deg isåfall på ebay Larsa97 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 28, 2015 Share Skrevet Juli 28, 2015 Gratulerer på etterskudd med lappen Må være deilig å ha en slik som førstebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsa97 Skrevet Juli 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2015 Gratulerer på etterskudd med lappen Må være deilig å ha en slik som førstebil! Takk for det Er ålreit det ja, veldig fornøyd med bilen hittil! Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsa97 Skrevet August 6, 2015 Forfatter Share Skrevet August 6, 2015 Dissa varsellampene dukka opp i sta.. Noen som veit hva jeg må gjøre, om det er dyrt og om jeg kan bruke bilen fram til det er ordna? Takk for svar Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet August 6, 2015 Share Skrevet August 6, 2015 Den rød pleier å være håndbrekk og eller lite bremsevæske Den lille gule er tracktion control Den store gule er slitasje varsler for bremseklosser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå