Gå til innhold

Haraldb sin 420i F36 M-sport - Sommerhjul s.14 - 01.04.16


Haraldb
 Share

Anbefalte innlegg

Blir spennende dette!

Blir morro og høre hvordan du syns 2,0 bensin funker i denne!

Jeg syns min 420D var sprek nok egentlig til en bruksbil, så denne vil vel være ganske lik tenker jeg :-#

 

 

Gled deg =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh! Nice MINI på siden der  :evillol:

 

Skjønner godt du gleder deg enda mer nå. Gjør vondt det der. Ser du som en lekker 4er du får deg.

Endret av StigJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rått! :) 4-serie en bil er skal ha en dag! :P

Felgene blir spot on på bilen ;)

Takk!

hehe, blir nok bra til slutt, men dem er nok litt for brede bak akkurat nå ;)

 

Blir spennende dette!

Blir morro og høre hvordan du syns 2,0 bensin funker i denne!

Jeg syns min 420D var sprek nok egentlig til en bruksbil, så denne vil vel være ganske lik tenker jeg :-#

 

 

Gled deg =)

Jeg fikk prøve både 320i og 320d, syntes dem gikk ganske "likt", men nå var forrige bilen diesel så morro med litt forandring på den fronten også.

 

 

Oh! Nice MINI på siden der  :evillol:

 

Skjønner godt du gleder deg enda mer nå. Gjør vondt det der. Ser du som en lekker 4er du får deg.

Hehe, rakk ikke å se så mye på minien ;)

Jeg ble faktisk positivt overasket over enkelte ting, nesten alle bilene jeg har sett på nett har hatt "shadowline" på m-sport, så var morro og se noe jeg ikke hadde sett før og at det så like bra ut i mine øyne som jeg hadde håpet.

Jeg skal tilbake i kveld for og få dommen på innbytte av A3en, så jeg krysser fingrene for at rutene ikke er så duggete så jeg faktisk får se interiøret også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var den på plass ja :) Gratulerer med 1 stk. rålekker bil. Nydelig interiør og sikkert kjempelett å holde rent :P

takk takk, ser iallefall hvor møkka er ;)

Nydelig bil

Herlig bil :)

Rå bil og flott interiør! Godt å se at noen fortsatt foretrekker manuell i disse nye bilene :)

Takk folkens, jeg er faktisk veldig glad jeg valgte manuell, jeg fikk bare prøvekjøre med automat, men det er langt morsommere men manuell synes nå jeg

Gleder meg til å se den med hjula på. :smile: jeg leter som en gal etter hjul til min også. :smile: hadde du adaptivt understell?

Da er vi 2, jeg droppet adaptivt ettersom jeg visste jeg kom til og bytte ut med coilovers uansett.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...