Anders_w Skrevet Februar 4, 2015 Share Skrevet Februar 4, 2015 wow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haraldb Skrevet Februar 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2015 Takk, takk folkens! jeg har som sagt ikke tenkt meg en masse camber og styr på denne bilen, så målet i går var egentlig og finne ut hvor brede leppene jeg skal få lagd opp på skal være, tror det blir til at jeg går ned 1" bak og 1/2" foran, må bare få bestemt meg om jeg vil ha Radinox(Stål) eller aluminium lepper. Også blir det nok til at jeg lakkerer senteret i en slags halvblank sølv med litt effekt.Kommer ikke helt frem på bilde hvor breie dem egentlig er men det morsomste med tråder er jo alltid bilder så... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haraldb Skrevet Februar 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2015 kan jo dele dem andre jeg har også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 4, 2015 Share Skrevet Februar 4, 2015 Lekkert! Når forminsker du mellomrommet fra hjulbue til dekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haraldb Skrevet Februar 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2015 Lekkert! Når forminsker du mellomrommet fra hjulbue til dekk? Sånn? neeida.. må bare bli våren først Skulebollen og HPVL reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Februar 4, 2015 Share Skrevet Februar 4, 2015 Veldig pen bil! Haraldb reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Februar 8, 2015 Share Skrevet Februar 8, 2015 Foran vil det vel skli greit innunder, eller? Synes du kan dra på med et par grader negativ camber bak jeg istedet for å gå ned på kantbredde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haraldb Skrevet Februar 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2015 Foran vil det vel skli greit innunder, eller? Synes du kan dra på med et par grader negativ camber bak jeg istedet for å gå ned på kantbredde Been there done that... Problemet er egentlig at jeg fikk får dratt inn cambern nok for å få hjula sånn som jeg vil ha dem (sånn at de akkurat går innafor skjermene i dumper etc.) da må jeg på med både camberstag og stag for spissing, som igjen da koster penger og jeg vil få ganske grei slitasje på dekka bak.. 20'' dekk er ikke billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haraldb Skrevet Februar 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2015 (endret) Da har jeg bestilt meg nye lepper, tar 4-5 uker før jeg får dem :/forblir 8.5 ET13 foran også går jeg ned en halv tomme bak til 9.5 ET31.7 Endret Februar 19, 2015 av Haraldb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Februar 19, 2015 Share Skrevet Februar 19, 2015 Da har jeg bestilt meg nye lepper, tar 4-5 uker før jeg får dem :/ forblir 8.5 ET13 foran også går jeg ned en halv tomme bak til 9.5 ET31.7 Når du endrer felgbredden ved å bytte til en smalere ytterbane så blir endringen i innpress halvparten av reduksjonen i bredde, siden midtlinjen av felgen forskyver seg halvparten av endringen i felgbredde. Så i ditt tilfelle endrer innpresset seg ikke med en halv tomme, men en kvart tomme så du havner på ET25 bak. HPVL og Haraldb reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Februar 19, 2015 Share Skrevet Februar 19, 2015 sava for en fin bil! følger denne så jeg kan se hvordan den blir til våren med full senk gleder meg selv til sommer! Haraldb reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haraldb Skrevet Februar 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2015 Når du endrer felgbredden ved å bytte til en smalere ytterbane så blir endringen i innpress halvparten av reduksjonen i bredde, siden midtlinjen av felgen forskyver seg halvparten av endringen i felgbredde. Så i ditt tilfelle endrer innpresset seg ikke med en halv tomme, men en kvart tomme så du havner på ET25 bak. Du har selvfølgelig helt rett, målene mine er riktig men matten var ræva Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haraldb Skrevet Mars 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2015 Da har jeg omsider bestilt meg coilovers også, det ble KW variant 2 til slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 3, 2015 Share Skrevet Mars 3, 2015 Gleder meg til å se bilen med de ferdig montert! Haraldb reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Mars 3, 2015 Share Skrevet Mars 3, 2015 Pen bil! Digger 4-serie GC og futura, så dette må bli perfekt match! Haraldb reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå