Gå til innhold

Marius sin "småsenket" BMW e39 Induvidual

Mariuskv
 Share

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...

Tja :) fronten er no komplett nå ;) skulle egentlig test montere sommerhjulene, men har seg sånn at ene bakdekket er ødelagt, så detlekker og lekker.. Så skal kjøpe nytt :)

post-72752-0-25206800-1424079644_thumb.j

Her er vertfall ett av bakhjulene :) 225/35 18 på 10" rondell, som er grei strekk som står i stil med strekken jeg har foran, 205/35 18 på 8.5" felg :)

post-72752-0-06764000-1424079882_thumb.j

post-72752-0-48265100-1424079892_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kass dekk kjøre du? huske eg hadde problemer me lekkasje me nangkang 225/35 18 på 10" :(

Hmm det er nankang ns2, så kanskje bestille annet merke da? Er liksom bare ett sted på innsiden som lekker, lekker skikkelig og, så kan jo godt hende at dekkmontøren har ødelagt det og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm det er nankang ns2, så kanskje bestille annet merke da? Er liksom bare ett sted på innsiden som lekker, lekker skikkelig og, så kan jo godt hende at dekkmontøren har ødelagt det og :)

det er mange noober som legger om dekk.. og det er ytterst få som får til å legge på lavprofil. få sjekka dekket ditt for evt skader for å utelukke rifter, og det kan også være lurt med en liten runde bead sealer just in case.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er mange noober som legger om dekk.. og det er ytterst få som får til å legge på lavprofil. få sjekka dekket ditt for evt skader for å utelukke rifter, og det kan også være lurt med en liten runde bead sealer just in case.

Jepp ska få sjekket dekket for skader. Dekket hoppet jo av da det lakk sånn,så prøvde å få det på igjen, med trykkluft, gikk greit det, tok også å fuget godt på det, men hjalp ikke, dekket hopper bare av da det mister all luften..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke det ganske vanlig at det lekker litt på Rondell-felger når man har mye strekk?

Hmm kanskje det, men felgen som lekker har thomas kjørt av dekket før og "kantkjørt" innsiden ganske hefig, det er der det lekker også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lakt såvidt litt når jeg kjørte med 215/40 på 10'' brede ac felgene mine :) med namkang ns2...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...