Mariuskv Skrevet Januar 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2015 19 er for stort. Hehe, skal en ha det lavt er 18 maks:-) Støtter den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 29, 2015 Share Skrevet Januar 29, 2015 hehe kanskje sant får se når jeg får på rondellene, kan hende jeg syns det blir for smått men tiden vil vise ^^ 18" på sedan er en ting, men touringen ser jo enda større ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Holtsdalen Skrevet Februar 9, 2015 Share Skrevet Februar 9, 2015 Skjedd no mer? Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Februar 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2015 Tja fronten er no komplett nå skulle egentlig test montere sommerhjulene, men har seg sånn at ene bakdekket er ødelagt, så detlekker og lekker.. Så skal kjøpe nytt Her er vertfall ett av bakhjulene 225/35 18 på 10" rondell, som er grei strekk som står i stil med strekken jeg har foran, 205/35 18 på 8.5" felg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 16, 2015 Share Skrevet Februar 16, 2015 Lekkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenny93 Skrevet Februar 16, 2015 Share Skrevet Februar 16, 2015 kass dekk kjøre du? huske eg hadde problemer me lekkasje me nangkang 225/35 18 på 10" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Februar 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2015 Lekkert! Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Februar 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2015 kass dekk kjøre du? huske eg hadde problemer me lekkasje me nangkang 225/35 18 på 10" Hmm det er nankang ns2, så kanskje bestille annet merke da? Er liksom bare ett sted på innsiden som lekker, lekker skikkelig og, så kan jo godt hende at dekkmontøren har ødelagt det og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet Februar 16, 2015 Share Skrevet Februar 16, 2015 Hmm det er nankang ns2, så kanskje bestille annet merke da? Er liksom bare ett sted på innsiden som lekker, lekker skikkelig og, så kan jo godt hende at dekkmontøren har ødelagt det og det er mange noober som legger om dekk.. og det er ytterst få som får til å legge på lavprofil. få sjekka dekket ditt for evt skader for å utelukke rifter, og det kan også være lurt med en liten runde bead sealer just in case. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Februar 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2015 det er mange noober som legger om dekk.. og det er ytterst få som får til å legge på lavprofil. få sjekka dekket ditt for evt skader for å utelukke rifter, og det kan også være lurt med en liten runde bead sealer just in case. Jepp ska få sjekket dekket for skader. Dekket hoppet jo av da det lakk sånn,så prøvde å få det på igjen, med trykkluft, gikk greit det, tok også å fuget godt på det, men hjalp ikke, dekket hopper bare av da det mister all luften.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 16, 2015 Share Skrevet Februar 16, 2015 Er ikke det ganske vanlig at det lekker litt på Rondell-felger når man har mye strekk? tommyheimberg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 16, 2015 Share Skrevet Februar 16, 2015 jo er ganske standar at det lekker luft fra nagkang ns2 på rondell ja hvertfall med strekk Mariuskv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Februar 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2015 Er ikke det ganske vanlig at det lekker litt på Rondell-felger når man har mye strekk? Hmm kanskje det, men felgen som lekker har thomas kjørt av dekket før og "kantkjørt" innsiden ganske hefig, det er der det lekker også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Februar 17, 2015 Share Skrevet Februar 17, 2015 Litt rart spørsmål, men kan man dra til en dekkforhandler å be dem ta på et dekk som er alt for smalt for felgen? (mye strekk) eller vil de nekte? Fin E39 forresten Marius! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Holtsdalen Skrevet Februar 17, 2015 Share Skrevet Februar 17, 2015 Hmm det er nankang ns2, så kanskje bestille annet merke da? Er liksom bare ett sted på innsiden som lekker, lekker skikkelig og, så kan jo godt hende at dekkmontøren har ødelagt det og lakt såvidt litt når jeg kjørte med 215/40 på 10'' brede ac felgene mine med namkang ns2... Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå