Alpejohn Skrevet Desember 8, 2014 Share Skrevet Desember 8, 2014 Hoho! Dette vil jeg også ha! Hvor handla du hen?Vennligst kom med stemningsvideo og flere bilder takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 8, 2014 Share Skrevet Desember 8, 2014 Søk etter sr2 led på YouTube feks. Alpejohn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet Desember 29, 2014 Share Skrevet Desember 29, 2014 (endret) > Håper på oppdatering her Hvordan fungerer plasseringen og hvordan er dette koblet opp? Hei. Funker som fjell og lyser opp veien NOE sinnsykt men kansje hadde lyst bedre opp med å plassere den lengre opp, men ser ikke hensikt å gjøre det slik det er nå. plenty med lys. Ingen problem med skit og snø, Jeg tok styrestrøm fra ledning som går inn på høgre lykt som var brun farge på min bil. og koblet med rele og ledningsett fra rigid. enkelt å montere. måtte kutte bort den plastikk stangen i midten. går vel ikke når man han har ACC. Bra lys på bilen nå og ikke minst så er den skjult ps kjøpte rigiden på ebay. halve prisen da jeg kjøpte den. er vel litt dyrere nå med dollaren Endret Desember 29, 2014 av ///frank Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Desember 29, 2014 Share Skrevet Desember 29, 2014 Er du sikker på den da er orginal? Regner med det florerer av fake lykter.. Har veldig lyst på en sånn 10" SR2 bjelke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet Desember 30, 2014 Share Skrevet Desember 30, 2014 (endret) jeg kjøpte den her på ebay.com. Er orginalt ja og har kjøpt sr 20" fra før med han som jeg monterte på XC70en. Til og med Rigid og bekrefte han selgte orginale varer fra dem. Fake lykter florere det ja. Har prøvd kina drit og funket i 2 uker så funket kun halve ledbaren Sender og som "gift "og fekk ingen toll avgifter på den... Endret Desember 30, 2014 av ///frank Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Desember 30, 2014 Share Skrevet Desember 30, 2014 Hm.. Takk for link!Men om man ender med og betale moms, så blir det ca 3600,-, 200,- mindre en ekstralys.no selger for akkurat nå.. Men slipper man unna moms, så blir det fort mye bedre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 30, 2014 Share Skrevet Desember 30, 2014 Se på prodigyperformance.com koster vel ca 2600,- ink toll og frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Desember 30, 2014 Share Skrevet Desember 30, 2014 Er de orginale da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 30, 2014 Share Skrevet Desember 30, 2014 Joda, det antar jeg sterkt. Men jeg ser prisen er gått opp nå, nå koster det 2400,- før frakt og toll. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Christian Huus Skrevet Januar 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2015 Hei. Funker som fjell og lyser opp veien NOE sinnsykt men kansje hadde lyst bedre opp med å plassere den lengre opp, men ser ikke hensikt å gjøre det slik det er nå. plenty med lys. Ingen problem med skit og snø, Jeg tok styrestrøm fra ledning som går inn på høgre lykt som var brun farge på min bil. og koblet med rele og ledningsett fra rigid. enkelt å montere. måtte kutte bort den plastikk stangen i midten. går vel ikke når man han har ACC. Bra lys på bilen nå og ikke minst så er den skjult ps kjøpte rigiden på ebay. halve prisen da jeg kjøpte den. er vel litt dyrere nå med dollaren Supert... Får du noe feilmelding siden du har hentet styrestrøm fra ledningsnettet til fjernlysene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet Januar 2, 2015 Share Skrevet Januar 2, 2015 @Jan Huus! Ingen feilmeldinger Jan Christian Huus reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Christian Huus Skrevet Januar 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2015 @Jan Huus! Ingen feilmeldinger Liker det jeg hører Takker så mye. Jeg tror jeg satser på en bestilling da. Skriker ut om jeg lurer på noe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet Januar 5, 2015 Share Skrevet Januar 5, 2015 Ingen problem Berre skrik ut! Skal prøve ordne noe bilder når jeg kommer hjem Alpejohn og Jan Christian Huus reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet Januar 11, 2015 Share Skrevet Januar 11, 2015 Litt bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet Januar 11, 2015 Share Skrevet Januar 11, 2015 Litt bilder Alpejohn og Hpi reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå