Gå til innhold

Ekstra fjernlys F10/F11


Jan Christian Huus
 Share

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...

>

Håper på oppdatering her :)

Hvordan fungerer plasseringen og hvordan er dette koblet opp?

 

Hei.

Funker som fjell og lyser opp veien NOE sinnsykt men kansje hadde lyst bedre opp med å plassere den lengre opp, men ser ikke hensikt å gjøre det slik det er nå. plenty med lys. Ingen problem med skit og snø, Jeg tok styrestrøm fra ledning som går inn på høgre lykt som var brun farge på min bil. og koblet med rele og ledningsett fra rigid. enkelt å montere. måtte kutte bort den plastikk stangen i midten. går vel ikke når man han har ACC. Bra lys på bilen nå og ikke minst så er den skjult  \:D/

 

ps kjøpte rigiden på ebay. halve prisen da jeg kjøpte den. er vel litt dyrere nå med dollaren

Endret av ///frank
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjøpte den her på ebay.com. Er orginalt ja og har kjøpt sr 20" fra før med han som jeg monterte på XC70en. Til og med Rigid og bekrefte han selgte orginale varer fra dem. Fake lykter florere det ja. Har prøvd kina drit og funket i 2 uker så funket kun halve ledbaren :(

 

Sender og som "gift "og fekk ingen toll avgifter på den...

Endret av ///frank
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Funker som fjell og lyser opp veien NOE sinnsykt men kansje hadde lyst bedre opp med å plassere den lengre opp, men ser ikke hensikt å gjøre det slik det er nå. plenty med lys. Ingen problem med skit og snø, Jeg tok styrestrøm fra ledning som går inn på høgre lykt som var brun farge på min bil. og koblet med rele og ledningsett fra rigid. enkelt å montere. måtte kutte bort den plastikk stangen i midten. går vel ikke når man han har ACC. Bra lys på bilen nå og ikke minst så er den skjult  \:D/

 

ps kjøpte rigiden på ebay. halve prisen da jeg kjøpte den. er vel litt dyrere nå med dollaren

Supert...

Får du noe feilmelding siden du har hentet styrestrøm fra ledningsnettet til fjernlysene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...