Mnemic Skrevet Desember 1, 2014 Share Skrevet Desember 1, 2014 Har fått meg hunder, så en sedan er ikke lenger praktisk på noen måte. Jeg har tenkt på en litt nyere 5 serie, gjerne 525DJeg har en E90 2008 Mod 318D som jeg tenkte og prøve og få byttet Inn hos forhandler. Ser at der er flere 5 serier der ute som både ser fine, rene og pene ut med rett utstyr til min bruk, men har dog kjørt mange KM. Om jeg skulle velge en 5 serie som har kjørt 250km + med full service hefte er der noen motorer jeg ikke burde legge meg borti ? Andre ting jeg burde tenke på om jeg kjøper en bil som har kjørt av lengre avstander? burde jeg se etter biler med byttet tubro ?Tenkte at jeg skulle ha min E90 til jeg fikk barn eller noe I den dur, men når hundene kom tenker jeg at det er like greit og gjøre det nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 1, 2014 Share Skrevet Desember 1, 2014 Hva slags prisklasse er det du tenker på, eventuelt årsmodell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Desember 1, 2014 Share Skrevet Desember 1, 2014 (endret) Hehe, skulle til å skrive at eneste grunnen til å kjøpe stv er hvis du har hund, men så leste jeg inlegget ditt. E61 (antar det er den modellen du ser for deg) er ikke den mest feilfrie bilen BMW har laget, men km ville jeg ikke sett meg blind på. At den er regelmessig servet er langt viktigere. Endret Desember 1, 2014 av *BB79* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 1, 2014 Share Skrevet Desember 1, 2014 Nåja, det er jo bedre med lite kilometer, men ikke utelukkende. Må ta i betraktning om hvordan bilen ser ut, og hva som evt kan dokumenteres. Men får du tak i facelift med x25d feks så er det gode greier, og ikke så altfor mange kjente feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mnemic Skrevet Desember 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2014 (endret) Om jeg får solgt min bil for 130, så har jeg budsjett på 160. tenkte meg gjerne noe billigere. over 05 mod.har sett på slik som dette http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=53745024 Endret Desember 1, 2014 av Mnemic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mnemic Skrevet Desember 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2014 Hva slags prisklasse er det du tenker på, eventuelt årsmodell? max er jo 160 om jeg får solgt min bil. derfor jeg tenkte og få inbytte med en bedrift. ikke noe under 05 Isåfall tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mnemic Skrevet Desember 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2014 Hehe, skulle til å skrive at eneste grunnen til å kjøpe stv er hvis du har hund, men så leste jeg inlegget ditt. E61 (antar det er den modellen du ser for deg) er ikke den mest feilfrie bilen BMW har laget, men km ville jeg ikke sett meg blind på. At den er regelmessig servet er langt viktigere. E61 er det jeg ser for meg ja. Vil jo ha en bil som har fulgt service godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå