Gå til innhold

Feilmelding Side View kamera F11

fredrik330d
 Share

Anbefalte innlegg

Da har jeg hatt bilen i 5 dager, og første feilmeldingen er et faktum  :sad:  

Når jeg aktiverer Side View, så er det venstre vinduet først blått. Deretter kommer denne feilmeldingen og skjermen går tilbake til forrige modus.

Noen som kjenner til dette? Prøvd å google litt. Noen har dette problemet litt til og fra, noen har byttet det aktuelle kameraet og noen har byttet en styreenhet.

Bilen er dessverre utenfor garanti...

2011 F11 530 XD.

post-44838-0-36228800-1417790163_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 years later...

Hei

Har fått konstatert at venstre side view kamera er defekt (knekt ein pinne inne i kontakten) slik at kamera og kabel må skiftast.

Er det nokon som har skifta kabel so veit om den må trekkast heilt bak i modulen?

Bilen er ein 2013 f11

Endret av aasnesen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg kan bare beklage der for min kommentar tidligere. Sjekket dette opp, og det virker som man kanskje burde skifte hele kabel og ikke bare forsøke seg fram.

Men den kabelen er jo ekstremt dyr! Så man kan nok fikse den selv, men da må man kanskje ha litt diverse.

Se denne tråden her: http://www.bimmerfest.com/forums/showthread.php?t=885597

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Oppdatering, konstatert defekt kamera og mye irr i kontakter/skjøter. Alt ble fikset og det funker helt strøkent nå :) Fikk opplyst at kamera alene koster 3500 + arbeid. 

Må tilbake da for å bytte pakning rundt panoramataket. Har smuldret opp flere steder fant dem ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...