Sjøbuse Skrevet Desember 7, 2014 Share Skrevet Desember 7, 2014 Jeg hadde en 97 E36 316i. Når jeg kjørte så pent jeg klarte for å få ned forbruket lå gjenomsnittet på 0,8. AndreasBr reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Desember 7, 2014 Share Skrevet Desember 7, 2014 (endret) 0,8 på en 320i ?? Diesel. Kjørecomputeren sa hvertfall 0.5 :-/ Bensin? Nei, kjører ekte bil jeg. Er en 325d I denne tråden etterspørres det hva biler, ikke hva landbrukstraktorer bruker. Ville regnet med ett snittforbruk på 0.8 på turen, siden forbruket øker mye på disse grunnet lav giring med tilsvarende høyt turtall på autobahn. Ellers går det nok endel til småkjøring de stedene man stopper. Ett annet punkt som må beregnes i "budsjettet" er dekk og evnt oljeskift i forkant av turen. Endret Desember 7, 2014 av CrZyWiz UFC, Kennethe34, Hyggmaister og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet Desember 7, 2014 Share Skrevet Desember 7, 2014 (endret) I denne tråden etterspørres det hva biler, ikke hva landbrukstraktorer bruker. Ville regnet med ett snittforbruk på 0.8 på turen, siden forbruket øker mye på disse grunnet lav giring med tilsvarende høyt turtall på autobahn. Ellers går det nok endel til småkjøring de stedene man stopper. Ett annet punkt som må beregnes i "budsjettet" er dekk og evnt oljeskift i forkant av turen. Jeg svarte på hva biler bruker. Landbrukstraktorer? Hah Anyways, jaja Endret Desember 7, 2014 av AndreasDG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fidelio Skrevet Desember 8, 2014 Share Skrevet Desember 8, 2014 Husk at man fyller jo 100 Octan når man er i Tyskland også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stellamor Skrevet Desember 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2014 Kun intresert i prisen én vei, eller tur retur? Får vel ikke 2003 E46 316i med Diesel? Kun intresert i prisen én vei, eller tur retur? Får vel ikke 2003 E46 316i med Diesel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stellamor Skrevet Desember 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2014 bilen er bensin drevet,men anner ikke hvor mye den bruker på mila jeg ,men det gjør nok en av dere gutta.... hvis noen har lik bimmer pris Tur / retur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Desember 11, 2014 Share Skrevet Desember 11, 2014 0,8 på en 320i ?? Diesel. Kjørecomputeren sa hvertfall 0.5 :-/ Bensin? Nei, kjører ekte bil jeg. Er en 325d Åja bensin er kanskje uekte den ja AndreasBr reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet Desember 11, 2014 Share Skrevet Desember 11, 2014 (endret) Åja bensin er kanskje uekte den ja Kanskje Når det er sagt! Har du sjekket Fuelly? Veldig nice app/webside fra det jeg kan se.. Endret Desember 11, 2014 av AndreasDG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Desember 11, 2014 Share Skrevet Desember 11, 2014 (endret) 325d er ikke bil engang........ Reisen til frankrike neste uke, da skal jeg regne ut Endret Desember 11, 2014 av lagunilla CrZyWiz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stellamor Skrevet Desember 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2014 Har ikke hørt om sida ,men kan sjekke den ut ,takk for tipset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet Desember 12, 2014 Share Skrevet Desember 12, 2014 325d er ikke bil engang........ Reisen til frankrike neste uke, da skal jeg regne ut "Interesser: Nordstrand" ... Jaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 12, 2014 Share Skrevet Desember 12, 2014 Det er en bug etter oppdateringen til ny platform. Da ble info om bosted satt til feltet med interesse. Mange som er intresert i bostedet sitt her etter oppdateringen. AndreasBr reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå