Gå til innhold

Bmw e61 mistet parkeringskort mellom dashborded

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvordan jeg kan få henta frem parkeringskoret mitt som har gått mellom frontruta og dashbord?

Den har gått gjennom den lille glippen, må alt av her eller er jeg heldig på en annen måte?

Skrevet

Du kan jo prøve med en tynn pinne e.l. med noe kliss på (f.eks. dobbelsidig tape). Om ingenting slikt nytter er jeg redd for du har en liten demonteringsjobb foran deg. :)

Skrevet (endret)

Omg.... Dette var det jeg trengte mest akkuratt nå:( har prøvd alt. Men virker som det er ganske langt ned? Pappa brukte bilen og hadde sin handicap/parkeringskort liggende der. I Det han bremsa, skelei den ganske fint ned:/.

Så må nok av med hele dashbordet?

Endret av badsha
Skrevet

Trøst deg med at jeg har gjort det samme, men med en papirlapp som til tider knirker og lager lyder nedi der. Blir sprø... :D

Skrevet

Skjedde samme med meg på min E91. Ble en del banning. Jeg ga opp men neste gang du bytter frontrute burde det være mulig å komme til med en tynn pinsett e.l

Skrevet

Fikk samme problemet med ett parkeringsbevis for noen år siden.

Fikk tak i ett tynt fleksibelt rør som jeg koblet opp med en overgang på en kraftig støvsuger. Klarte å suge ut kortet og mye annet drit som hadde falt nede i sprekken. Røret var på størrelse med ett sugerør, kanskje mindre enn dette også.

Verdt ett forsøk enn å demontere hele dæsjen.

Skrevet

Har prøvd det men et kort av plastikk på tynnsiden gir en støvsuger for lite sugeevne. Antar at vi snakker om et kort i plast, et sånt jeg mistet ned der. Siden frontruten går et godt stykke nedenfor dashbord så ser jeg det som den beste muligheten. Demotere dashbord er en helvettes jobb. Da betaler jeg heller en ny bot hver dag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...