Carlsius Skrevet Desember 12, 2014 Share Skrevet Desember 12, 2014 Hei, jeg ønsker å kjøpe ett sett med Bmw m-parallel felger til min E39. Om det er vinterdekk, sommerdekk eller uten dekk er det samme. Vil ikke kjøpe ødelagt eller skeiv felg. Kantkjøring kan gå greit hvis det ikke er for mye.Legger ved et bilde som ilustrasjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Desember 14, 2014 Share Skrevet Desember 14, 2014 (endret) Interessert? Endret Desember 14, 2014 av lagunilla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 14, 2014 Share Skrevet Desember 14, 2014 Hvor mye skal du ha for de, Lagunilla? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Desember 14, 2014 Share Skrevet Desember 14, 2014 Vet ikke, spørs hva jeg får. Har både vinter og sommerdekk til den. De er ikke strøkne, men kast og kantkjørt er de ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlsius Skrevet Desember 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2014 Står m-parallel felgene på sommerdekk? Isåfall hvor slitte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Desember 14, 2014 Share Skrevet Desember 14, 2014 Har både sommer og vinter. Ganske bra dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 14, 2014 Share Skrevet Desember 14, 2014 Hva tenker du sånn ca i pris da? Greit med et utgangspunkt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Desember 14, 2014 Share Skrevet Desember 14, 2014 4000,- tror jeg er en grei pris:-) Vet ikke hvordan det siste bilde havna her, men de er også til salgs. Original M felger fra E60 lakkert i hvit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå