Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil koble ut lyktespylerne, men aner ikke hvor tanken befinner seg hen. Jeg tenkte å koble fra kontakten til spylermotoren. Eller er det andre måter å deaktivere lyktespylerne, f.eks koding? Det er 1-serie F21

Skrevet

Skru av lysa når du spyler ruta. Da skal ikke lyktene spyles. Gjore hvertfal ikke det på de bilene jeg har hatt med lyktespyling.

Kanskje ikke en god løsning i lengden.

Eller så kan du vel koble fra slangene til spylerene framme og plugge de.

Skrevet

Jeg er ute etter en bedre løsning enn å skru av lysa :)

Har ikke tenkt på å plugge, det bør jo fungere. Men er ikke det skadelig for spylermotoren?

Skrevet

Det skal være mulig å kode disse bort, men kjenner ikke helt til hva som må gjøres dessverre.

Skrevet

Det kan kodes vekk ja.

Jeg har ikke gjort det selv ennå, men mitt triks nå i 5år har vært å ikke holde inne spaken når en skal spyle ruta (egentlig unødvendig) jeg har bare "punkt" trykker spaken mot meg om du skjønner. Da blir ikke lyktespylerene aktivert.

Skrevet (endret)

Så morsomt, jeg ønsker å aktivere dem.. de funker f*** ikke for meg.. 

Prøvd alt av innstillinger.. 

Hatt lys på Auto, hatt de på "på" og på "park".. 

Holdt inne spylespaken.. Spylt 5 ganger etter hverandre.. 

Ingenting aktiverer spylerne foran..

Endret av AndreasDG
Skrevet

Spylervæske pumpa for lyktene sitter på selve tanken, her kan du egentlig bare koble bort kontakta også la den være av. Da spyler den ikke. Om du får noe feilmeldinger på dette på F serie vet jeg ikke, men jeg har gjort det slik da jeg ikke gidder kode av og på hvis de skulle kobles på igjen :)

AndeasDG: Dårlig spylermotor? De skal spyle hver 5.gang du drar i spaken lenger enn ett sekund.

Skrevet (endret)

AndeasDG: Dårlig spylermotor? De skal spyle hver 5.gang du drar i spaken lenger enn ett sekund.

TS: Beklager hijack :D

SweetBMW: Usikker, kan ikke se at de har spylt i det hele tatt.. :-/

Men jeg finner mange tråder om å deaktivere dem på google, kanskje det er like greit at de ikke funker?

Endret av AndreasDG
Skrevet (endret)

AndreasDG: Du har vel hatt nok spylervæske på tanken når du har prøvd ut dette regner  jeg med? :P

Om det er greit at di ikke fungerer er jo opp til vær enkelt, men selv syntes jeg dette er kjekt og ha etter dissa møkka veiene.

Endret av vegard89

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...