RF91 Skrevet November 12, 2024 Skrevet November 12, 2024 Såg ein fyr på facebook legga ut dette bildet av kvaliteten til C-stolpen frå E30Garage. Stemmer dette? 🤔 Larssoyl reagerte på dette 1
Glenny93 Skrevet November 14, 2024 Forfatter Skrevet November 14, 2024 Min va litt bedre en den da. Men trenger ein del arbeid ja😅den er for det meste sveist sammen å ikkje presset ut sveigis reagerte på dette 1
RF91 Skrevet Januar 16 Skrevet Januar 16 På 14.11.2024 den 22.31, Glenny93 skrev: Min va litt bedre en den da. Men trenger ein del arbeid ja😅den er for det meste sveist sammen å ikkje presset ut Okei 😄 Såg admin (eigaren?) av E30Garage svarte at om han hadde problem med delane kunne han ta da med dei og ikkje leigga da ut i kommentarfeltet, då ville han bli blokka. Syns oppførselen var eit lite raudt flagg so neste gang eg må kjøpa uoriginale sveisedeler so kjem eg nok til å sjekka f. eks. Valcas, trur eg 🤔 Sørlendingen og Glenny93 reagerte på dette 2
Gnusmas123 Skrevet Januar 16 Skrevet Januar 16 Fantastisk flotte felger! er det 16’’ step up til 17’’? 😁
Glenny93 Skrevet Januar 21 Forfatter Skrevet Januar 21 På 16.1.2025 den 18.43, Gnusmas123 skrev: Fantastisk flotte felger! er det 16’’ step up til 17’’? 😁 Takk😃 ja det stemmer Gnusmas123 reagerte på dette 1
Glenny93 Skrevet 5 timer siden Forfatter Skrevet 5 timer siden Begynt å lydisolere med 1,7mm matter fra ground zero. Lette og jobbe med og virke som gode greier. Gjekk tom før eg fekk isolert alt. Mer matter er på vei. Kjøpte og noen skum matter som eg har tenkt å ha i dører og skjermene bak Har begynt å lakke litt småting, fekk lakka innside dører og begger fangerene. Prøver meg fram med forskjellig trykk og innstillinger på sprøyten. Ganske fornøyd me resultate men er litt appelsinhud. Gjør egentlig ikkje så mye siden heile bilen ska våtslipast å polerast🤩 Jobbe me siste finish før lakkering, må blokkslipa heile bilen å sikkert sparkla noen plassar eg har oversett. Begynne å ligna på ein bil igjen🤩 mr.pingu, Olaandref, skoglund og 1 annen reagerte på dette 4
Olaandref Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Mulig det står lenger bak i tråden, men hva slags utstyr bruker du til lakkeringen? 🙂 Valcas heller er ikke topp passform, i hvert fall ikke på delene til dørken på min, men det går med litt bearbeiding. 🙂 Blir bra dette👌😃
Glenny93 Skrevet 4 timer siden Forfatter Skrevet 4 timer siden 24 minutter siden, Olaandref skrev: Mulig det står lenger bak i tråden, men hva slags utstyr bruker du til lakkeringen? 🙂 Valcas heller er ikke topp passform, i hvert fall ikke på delene til dørken på min, men det går med litt bearbeiding. 🙂 Blir bra dette👌😃 Bruke den dyraste sprøytå t jula på epoksy å spray filler den er 1,4 dysa Til base å klarlakk har eg ei devilbiss dv1 1,2mm dyse Olaandref reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå