UFC Skrevet Januar 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2015 Noen her som vet om originalt panser fra e92 m3 passer min bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Januar 18, 2015 Share Skrevet Januar 18, 2015 Fann vel ut det var for litt langt Ser at du byttet fangere på bilen.Vurderer innkjøp av E91 (ikkje 100% like fester då) og lurer på om du brukte stort meir enn 2-3t?E46'n tok 2-3t å bytte men er usikker på nyere Likte fronten bedre uten grøftelysene! Blei liksom ein meir clean look.For eksos så likte eg bilde nr3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveberg Skrevet Januar 18, 2015 Share Skrevet Januar 18, 2015 Hoi! Har også en 09 mod e92 coupé ganske så lik din Lurte på å plastdippe grillen selv da min er mørke grå i fargen. Er dette noe stress å gjøre selv? Hvilken type anbefaler du å bruke? Og en siste ting - byttet du bare pærene til angel eyesa eller noe annet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Januar 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2015 (endret) Fann vel ut det var for litt langt Ser at du byttet fangere på bilen. Vurderer innkjøp av E91 (ikkje 100% like fester då) og lurer på om du brukte stort meir enn 2-3t? E46'n tok 2-3t å bytte men er usikker på nyere Likte fronten bedre uten grøftelysene! Blei liksom ein meir clean look. For eksos så likte eg bilde nr3 Ja, ser sånn ut dessverre. Skal prøve å finne ut litt mer eller så får jeg bare kjøpe i glassfiber Det tar ikke så langt tid. Kun 4 skruer på toppen, 5/6 skruer i hver hjulbue, også skruene under fangern. HUSK å ikke glemme å koble av lyktespylerne og evnt sensorer. Ellers så kan det fort ryke. Eksosen har jeg ikke bestemt meg for heeeelt enda. Blir enten bilde nr1 eller nr2 Hoi! Har også en 09 mod e92 coupé ganske så lik din Lurte på å plastdippe grillen selv da min er mørke grå i fargen. Er dette noe stress å gjøre selv? Hvilken type anbefaler du å bruke? Og en siste ting - byttet du bare pærene til angel eyesa eller noe annet? Heidu Vet ikke om det finnes flere typer av plastidip. Jeg brukte bare en helt vanlig standard type. Kjøpt på en båt-maling butikk. Mener du får kjøpt det på Biltema også. Resultatet ble ganske bra men ikke 100% verken på grillen eller listene. Dette var bare en midlertidig løsning. Skal kjøpe inn originale shadowline lister og performance grill. Byttet kun Angel Eyes pærene. Du har 1 pære i hver lykt. Enkelt å bytte Endret Januar 19, 2015 av UFC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Januar 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2015 På tide med en liten update.Var en tur i Hønefoss for noen dager tilbake og lekte litt med koding.Har kodet slik at speilene går inn og ut når låser og låser opp bilen.Også har vi kodet US-Blink i lysa foran.Synes det ble meget tøft. Når det gjelder frontlysa så ser de faktisk mye tøffere ut i virkeligheten.Jobben er utført av bjorneoen her på forumet. Veldig hyggelig og dyktig kar! Slenger med 2 bilder. bjorneoen og HPVL reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 19, 2015 Share Skrevet Januar 19, 2015 Ble bra det der, ja Fett med speilene også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Januar 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2015 Takk!Ja, synes det ble en forbedring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Januar 19, 2015 Share Skrevet Januar 19, 2015 Synes det ble fett! Ser mye surere ut enn det den er, merket det når jeg så deg på rosenkrantz! Fungerer det og kode om speilene på min også? Har du noe kjennskap? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Januar 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2015 Stemmer det Må ikke kjøre gris! Er speilene dine elektriske? Har du en knapp i bilen som du kan trykke på får at speilene går inn og ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Januar 19, 2015 Share Skrevet Januar 19, 2015 Stemmer det Må ikke kjøre gris! Er speilene dine elektriske? Har du en knapp i bilen som du kan trykke på får at speilene går inn og ut? Hahah... Nei har desverre ikke en knapp til det .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Februar 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2015 Hahah... Nei har desverre ikke en knapp til det .. Da er jeg usikker. Er ikke så mye som skal til for å få ordna det, tror jeg Enes Yakici reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 2, 2015 Share Skrevet Februar 2, 2015 Er nok ikke helt rett frem, og man trenger bl.a. nye speil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Mars 9, 2015 Share Skrevet Mars 9, 2015 ingen ting som skjer her fortiden eller? HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Mars 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2015 Litt av hvert. Har bare ikke så mye tid Kommer en update etterhvert. Enes Yakici reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Mars 10, 2015 Share Skrevet Mars 10, 2015 Litt av hvert. Har bare ikke så mye tid Kommer en update etterhvert. Venter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå