UFC Skrevet Mars 30, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2015 Heisann! Nå er det en stund siden det har skjedd noe her.Kjøpte meg "nye" felger idag. Originale BBS CH. 19" med 8.5" bredde foran og 10" bak.Disse leverte jeg også på oppussing og lakkering idag. Skal lakkeres i "gunmetal" farge.Har dessverre ikke noen bilder av selve felgene men kan legge ut hvordan de vil se ut. Popza reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet April 2, 2015 Forfatter Share Skrevet April 2, 2015 (endret) Da har jeg endelig fått tilbake felgene fra lakkering. Vet ikke om jeg liker de så veldig..Bilen trenger mye senk ihvertfall. Det kommer! Endret April 2, 2015 av UFC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet April 2, 2015 Share Skrevet April 2, 2015 Det ble veldig bra. CH er fine felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet April 2, 2015 Share Skrevet April 2, 2015 (endret) Synes de ble fine, jeg. Fargevalget passer perfekt til bilen, og felgene i seg selv er jo udødelige (y) Endret April 2, 2015 av Torek Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet April 2, 2015 Forfatter Share Skrevet April 2, 2015 (endret) Takk for det! Jeg synes det ser bra ut, men var ikke akkurat det som jeg var ute etter føler jeg. Hva tenker dere om GSP D22 felger på e92? Endret April 2, 2015 av UFC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 2, 2015 Share Skrevet April 2, 2015 Ble bra det! Usikker på hvor fint D22 blir på disse, men verdt et forsøk da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 2, 2015 Share Skrevet April 2, 2015 syns felgene var spot on! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 3, 2015 Share Skrevet April 3, 2015 Pen bil dette her. Ikke helt vanlig fargen heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet April 5, 2015 Forfatter Share Skrevet April 5, 2015 (endret) Sitter i en forferdelig kø på vei mot Oslo. Da tenkte jeg det var like greit å skrive litt her. Jeg var å henta H&R 45/30 senke fjører i Åmot overigår som jeg da monterte på bilen min. (Monterte kun foran) Disse tenkte jeg å ta av allerede da jeg føler bilen ikke ble noe stivere, kun lavere. I Oslo skal jeg da hente ett helt nytt justerbare senkesett, også H&R. Legger ved noen bilder av hvordan det ser ut akkurat nå. Endret April 5, 2015 av UFC Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet April 6, 2015 Forfatter Share Skrevet April 6, 2015 (endret) Lekte litt med photoshop. Hva synes dere? BBS LM Hypertrack eller GSP D22?Kom gjerne med andre forslag. Skal ha sommerfelger nå! Endret April 6, 2015 av UFC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 6, 2015 Share Skrevet April 6, 2015 D22! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 6, 2015 Share Skrevet April 6, 2015 begge felgene er oppbrukte! behold de bbs felgene du har du! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet April 6, 2015 Forfatter Share Skrevet April 6, 2015 De er solgt. Mer eller mindre så er også BBS CH felgene oppbrukt Å velge sommerfelger må være noe av det verste. Klarer aldri å bestemme meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 6, 2015 Share Skrevet April 6, 2015 jo ch felgene er kanskje oppbrukt også, men de fleste har vel ikke ekte CH felger xD men LM og GSP felgene er hvertfall oppbrukt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet April 6, 2015 Forfatter Share Skrevet April 6, 2015 Stemmer det du sier. Men uansett.. føler de CH felgene ikke var heeeeelt det jeg ønsket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå