Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jaja, er ikke så krise at jeg må ha disse skiltene, er jo ikke sååååå kult. Men takk uansett gutta:)

Skrevet

Du kan jo kjøpe frontfangerlist til US skilt å bytte ut med den europeiske. Vise bilen og si du vil ha skilt som passer foran. 

Delenummer: 51118150488

image.jpg.9c8c69d606200646bff21ca7acb4db

Om du får skilt bytter du ti US lista uten plass til skilt. Delenummer: 51118150492

image.thumb.jpg.4c9ee0488eef88e30e68ec3f

også setter du skiltet der du ville. 

Skrevet

Takk for utfyllende info!

Hva tenker folk om alpina-speedometer? Jeg selv er ikke så fan av at det er blått, men liker veldig godt de røde viserne og alpina-skrifta på det. Så fullt mulig jeg ordner noe sånt i fremtiden :)

3531942152_00a2d2830c_o.jpg.8608c62d7183

Skrevet

ikke ta ut nålene.. ta av glasset og mal nålene mens dem står montert. tar du av nålene må dem kalibreres..

Skrevet

Hvis det var meg du skrev til nå, så var det det jeg mente :) Altså at han sikkert mente hele den plastrammen når han sa glass. Delte nettopp mitt så har gjort det et par ganger selv. 

Skrevet

Trodde det var snakk om å fjerne Kunn glasset og la resten sitte igjen i dashen. Altså kun det gjennomsiktige. Ikke det svarte som glasset er festet i. 

Skrevet (endret)

I dag har jeg fått satt på sommerskoa, nye chrome-kant nyrer og samtidig tatt på CG BareBones på understell og hjulbuer. Deiiiiilig følelse :-D

image.jpeg

Endret av ZGasi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...