ZGasi Skrevet Mars 7, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2016 Jaja, er ikke så krise at jeg må ha disse skiltene, er jo ikke sååååå kult. Men takk uansett gutta:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 7, 2016 Share Skrevet Mars 7, 2016 Såpass. Fader til mye styr de skal lage av ting.. Var ikke noe problem å få i Drøbak hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 7, 2016 Share Skrevet Mars 7, 2016 Du kan jo kjøpe frontfangerlist til US skilt å bytte ut med den europeiske. Vise bilen og si du vil ha skilt som passer foran. Delenummer: 51118150488 Om du får skilt bytter du ti US lista uten plass til skilt. Delenummer: 51118150492 også setter du skiltet der du ville. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZGasi Skrevet Mars 8, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2016 Takk for utfyllende info! Hva tenker folk om alpina-speedometer? Jeg selv er ikke så fan av at det er blått, men liker veldig godt de røde viserne og alpina-skrifta på det. Så fullt mulig jeg ordner noe sånt i fremtiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 9, 2016 Share Skrevet Mars 9, 2016 Ta ut nålene og lakk de røde på den siden som er mot deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mars 9, 2016 Share Skrevet Mars 9, 2016 ikke ta ut nålene.. ta av glasset og mal nålene mens dem står montert. tar du av nålene må dem kalibreres.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 10, 2016 Share Skrevet Mars 10, 2016 Glasset er vel ikke til å ta av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 11, 2016 Share Skrevet Mars 11, 2016 Regner med at han mente å splitte hele instrumentpanelet med de vriknottene bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 11, 2016 Share Skrevet Mars 11, 2016 Glasset er jo ikke til å ta av såvidt jeg vet. Sitter fast i plastramma rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 11, 2016 Share Skrevet Mars 11, 2016 Hvis det var meg du skrev til nå, så var det det jeg mente Altså at han sikkert mente hele den plastrammen når han sa glass. Delte nettopp mitt så har gjort det et par ganger selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 11, 2016 Share Skrevet Mars 11, 2016 Trodde det var snakk om å fjerne Kunn glasset og la resten sitte igjen i dashen. Altså kun det gjennomsiktige. Ikke det svarte som glasset er festet i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZGasi Skrevet Mars 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2016 (endret) I dag har jeg fått satt på sommerskoa, nye chrome-kant nyrer og samtidig tatt på CG BareBones på understell og hjulbuer. Deiiiiilig følelse Endret Mars 18, 2016 av ZGasi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Mars 19, 2016 Share Skrevet Mars 19, 2016 (endret) Nyydelig slede! Endret Mars 19, 2016 av Poppy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 20, 2016 Share Skrevet Mars 20, 2016 Lekkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 20, 2016 Share Skrevet Mars 20, 2016 Er det 20" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå