Gabz Skrevet Januar 13, 2015 Share Skrevet Januar 13, 2015 Gratulerer med skilter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZGasi Skrevet Januar 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2015 Takker for det Var vel på tide, hehe:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZGasi Skrevet Januar 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2015 Leppe montert. Mangler kun angel eyes, nye lykteglass og alpinaleppe. Alt er klart og venter på montering, men trenger kun tid hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirza Simic Skrevet Januar 15, 2015 Share Skrevet Januar 15, 2015 Gratulere med skilter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZGasi Skrevet Januar 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2015 Takk Skal se om jeg får tid til å sette på angel eyes og nye lykteglass i dag Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZGasi Skrevet Januar 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2015 Skulle installere AE, men de var for store og ble ødelagt da jeg skulle installere dem. Knakk rett og slett glasset inni. Så hvis noen vil linke meg noen fra ebay som de vet vil passe facelift e38, ville det vært flott! Må være ccfl og helst 6000k, ikke noe veldig blått. Bytta pærene innvendig til led, da jeg måtte ha noe å gjøre med bilen, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Januar 16, 2015 Share Skrevet Januar 16, 2015 Hvorfor vil du ikke ha led AE?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZGasi Skrevet Januar 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2015 Liker ccfl best har prøvd led, men nææh ikke noe for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 17, 2015 Share Skrevet Januar 17, 2015 Jeg kjøpte CCFL på ebay. de passet ikke så godt i facelift lykta. så jeg tvinget de ikke inn noe sted. bare satt de der de passet best. Jeg klemte de forsiktig fast uten å presse for mye. De passet ikke helt inn der de skulle. Så dette ble den beste løsningen fant jeg ut. Som du ser på bildene er ikke ringene helt inntil glasset, men ringene ville ikke så langt inn. Jeg satte de bare fast så langt inn jeg fikk de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZGasi Skrevet Januar 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2015 Okei, jeg tenkte å gjøre sånn jeg og i dag, men var redd det skulle bli stygt med AE som ikke sitter inntil reflektoren og ser løs ut. Men du vet jo hvordan det var på deg, var det ikke stygt å se på slik? Tenkte eventuelt installere de neste jeg bestiller bak reflektoren. Er det stygt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 17, 2015 Share Skrevet Januar 17, 2015 Det ble bra på min. la ikke merke til as de ikke var inntil glasset. Og de satt godt fast. De var ikke løse og slang rundt. Jeg vinklet de så de lå paralelt med fronten på bilen. Bak reflektoren så synes de ikke. Eller hva mener du med reflektoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZGasi Skrevet Januar 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2015 (endret) Da skal jeg prøve på det med mine neste AE og håpe på at det blir like bra Takk for tipset!Reflektoren, mener den glasslinsa imellom Endret Januar 17, 2015 av ZGasi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robinsp Skrevet Januar 18, 2015 Share Skrevet Januar 18, 2015 Den rette gjennomsiktige plasten oppe på AE skal jo vell klippes bort. Det jeg har gjort når jeg har montert. Og da går de helt inn Ellers veldig flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZGasi Skrevet Januar 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2015 Prøvde det og, men fortsatt for store til å kunne plasseres helt inntil :s Får vel bare prøve å ikke ha dem helt inntil neste gang! Takk Fin bil selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZGasi Skrevet Januar 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2015 Var ute med en kompis i går og fikk tatt et par bilder. Ble ikke så bra bilder pga dårlig lys, men jaja. Kompisen min er på bimmers han og, under navnet Enes Yakici. Han har en rå e46, som han nylig har montert m3-eksos på. Sjekk ut! Enes Yakici reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå