Robin L Skrevet Januar 30, 2015 Share Skrevet Januar 30, 2015 ble bra med ringer, litt uheldig at de gikk istykker så fort da... jeg har iallefall pdc og null problemer med ccfl. men pre facelift det da.. ang fukten så bør du sikkert ha på noe på pakningene ja. vaselin f.eks. eller noe annet fett. fortsetter det kan du legge sica gel bake ved pærene elns : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZGasi Skrevet Januar 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2015 Takk tok vaselin da jeg monterte de nye lykteglassa, men hjalp tydeligvis ikke. Kjøpte derfor silikonfett i dag og skal prøve å smøre det neste gang jeg åpner lyktene for å skifte ut en ring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZGasi Skrevet Februar 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2015 Da har jeg fått led tåkelys og de er montert man ser det dårlig på bildene, men i virkeligheten er det helt lik farge på AE og tåkelysa Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Februar 4, 2015 Share Skrevet Februar 4, 2015 hvilkene pærer kjøpte du til grøftelysa? gir de feilkode? flimrer? jeg kjøpte noen på ebay men de fikk ikke plass.. så kjøpte noen som var mindre, men de flimret og ga feilkoder : ( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZGasi Skrevet Februar 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2015 Kjøpte noen fra ebay med resistors, så null feilmelding og null flikring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Februar 4, 2015 Share Skrevet Februar 4, 2015 Da har jeg fått led tåkelys og de er montert man ser det dårlig på bildene, men i virkeligheten er det helt lik farge på AE og tåkelysa Ble bra dette Hvilken fargetemperatur er det på tåkelys led'ene? 6000k? hvilkene pærer kjøpte du til grøftelysa? gir de feilkode? flimrer? jeg kjøpte noen på ebay men de fikk ikke plass.. så kjøpte noen som var mindre, men de flimret og ga feilkoder : ( Hvilke pærer har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Februar 4, 2015 Share Skrevet Februar 4, 2015 Ble bra dette Hvilken fargetemperatur er det på tåkelys led'ene? 6000k? Hvilke pærer har du? trukke det var noe navn på de.. typisk billiggreie fra ebay : ) satte tilbake halogen da jeg ikke giddet pipingen : ) må åpne lyktene og snart, ringene har hoppet bortover, så de er ikke i senter lengre. kunne kanskje satt de forran glassene med det samme : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robinsp Skrevet Februar 4, 2015 Share Skrevet Februar 4, 2015 Passet de led pærene rett i uten å modifisere? Har du en link til de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZGasi Skrevet Februar 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2015 Fargetemperaturen er 6000k, og pærene passet rett inn uten å modifisere. Resistorene derimot var det ikke plass til inni den boksen bak tåkelyset, så boksen bak er nå bare åpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZGasi Skrevet Februar 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2015 Gule blinklys -XSvarte nyrer - XLeppe til bagasjen, liten spoiler - XNytt innvendig speil - XNye bremseklosser bak - XNy list til døra - XCCFL angel eyes - XNye lykteglass - XLed-pærer interiør - XLed-pærer dørhåndtak utvendig - (må finne tid til montering)Led tåkelys - XLed ryggelys - bestiltAlpina spoiler til frontfanger - (knuste og må ha ny)AUX - (passa ikke)BMW M Nurburgring klistremerke - (tror ikke det blir noen klistremerker på skjønnheten likevel)Fikse vindusmekanisme bak høyre -Gummimatter -Chrome rings - bestiltM5/M3 speil ?, usikker - Liten oppdatering av lista mi. Begynner å bli litt lei svarte nyrer, så blir kanskje chrome kant i nærmeste fremtid Føler fronten forsvinner litt. Var også litt usikker med chrome rings til speedometeret, men så en m5 e39 for litt siden, med originale ringer, så jeg ble frista til å bestille selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirza Simic Skrevet Februar 7, 2015 Share Skrevet Februar 7, 2015 Knuste du spoileren til 4000,-? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Februar 7, 2015 Share Skrevet Februar 7, 2015 ouch. villet spart alpinen for vintern trudde det var ganske fleksibel plast i disse jeg? ikke fiksbar heller? jeg har matte chrome/ "stål" ringer i instrumentet. noe lignende som m5 har. beste bildet jeg fant i farten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZGasi Skrevet Februar 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2015 Ringene jeg bestilte er matte ja har chrome på x5en min, og ja det var kult på starten, men synes det er litt jalla nå. Ble derfor matte ringer på 7ern mer originalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZGasi Skrevet Februar 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2015 Fikk nye ringer i posten i dag og installerte dem med en gang. Endelig funker alle ringene. Noen som vet om man kan kode us-blink eller om jeg må kjøpe modul? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Februar 13, 2015 Share Skrevet Februar 13, 2015 Modul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå