Gå til innhold

E38 730d M-Sport, 2001 - SOLGT


ZGasi
 Share

Anbefalte innlegg

For en flott bil du har fått deg, med de lekreste felgene(i mine øyne) til denne bilen. Gleder meg til å se dette flaket. :grin: 

Jeg har montert en Dension gateway pro med bluetooth(og dab når jeg får tid) i min E39. Kjempe fornøyd med den og var veldig enkel å montere, i tillegg får man mange muligheter som aux, usb, bt og dab(ekstra). Den vil jeg absolutt anbefale om den passer inn med din bil. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en flott bil du har fått deg, med de lekreste felgene(i mine øyne) til denne bilen. Gleder meg til å se dette flaket. :grin: 

Jeg har montert en Dension gateway pro med bluetooth(og dab når jeg får tid) i min E39. Kjempe fornøyd med den og var veldig enkel å montere, i tillegg får man mange muligheter som aux, usb, bt og dab(ekstra). Den vil jeg absolutt anbefale om den passer inn med din bil. ;)

 

Takk for det, du! :) Liker disse felgene ganske godt jeg og, men vurderer også alpinafelger i tillegg.

 

Dension gateway hørtes spennende ut, må finne ut mer om den! Er det sånn at jeg ikke kan bruke cd-veksleren når jeg bruker den eller? 

Vi ses vel i drammens gater ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plussgrader og fri fra jobben betyr en liten vask! :) la merke til at den lille lista til døra bak datt av når jeg kom hjem. Den bittelitte, på sida. Faen. Jaja får kjøpe ny når jeg har tid

post-84140-0-71797800-1420221526_thumb.j

post-84140-0-38898800-1420221534_thumb.j

post-84140-0-80302200-1420221547_thumb.j

post-84140-0-68339700-1420221555_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 og 40 profil på dekk er jo alt for lite på disse felgene til denne bilen. Du får et avvik på 7,7% på rulleomkretsen bak gitt at bredden er 255 (originalt) og 6,3% forran på 235 bredde (originalt). Pluss/minus 5% avvik sier kjøretøyforskriften.

Original dim på m-par 18" til e38 er 235/50 forran på 8" felg og 255/45 på 9,5" bak.

Vet noen bruker 255/45 forran og 285/40 bak som alternativ.

En annen ting man bør tenke på hvis man skal redusere dekkprofilen så betydelig er lastindeksen på dekkene. At dekkene faktisk tåler lasten av bilen.

Flott bil forresten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå har jeg original dim. Har jo ikke sett felgene på bilen da, kun bilder. Men ut ifra bildene så det ut som litt mye dekk. Får vel bare se når den tida kommer! Uansett, takk for infoen!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, du! :) Liker disse felgene ganske godt jeg og, men vurderer også alpinafelger i tillegg.

 

Dension gateway hørtes spennende ut, må finne ut mer om den! Er det sånn at jeg ikke kan bruke cd-veksleren når jeg bruker den eller? 

Vi ses vel i drammens gater ;)

 

Etter det jeg har lest får du ikke BT løsning gjennom Dension, men du kan få USB og Aux til E38, det blir da dension gateway lite. 

Oppgraderingen med Oransje/gule blinklys synes jeg er 1000 ganger penere, iallefall når du har sort E38  :clap: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • ZGasi changed the title to E38 730d M-Sport, 2001 - SOLGT

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...