///FredriK.S Skrevet Januar 10, 2015 Share Skrevet Januar 10, 2015 Ikke legg planer i hue på han Bjarne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Januar 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2015 Jeg har komplett sett fra dip your car til å dippe hvit, og camo hvit om det er interessant skulle gjøre det på e92'n før jeg solgte den. har også gloss til det hvis du vil ha den blank etterhvert Har tilgang til dip, så det koster meg svært lite ellers takk for tilbudet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Januar 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2015 Ikke legg planer i hue på han Bjarne Viktigt med planer, lurer på kompressor men det ser så trangt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Januar 11, 2015 Share Skrevet Januar 11, 2015 Hehe, klart det. Har aldri vært noe spesielt glad i plastdipping av biler, og ihvertfall ikke matt sorte biler. Men det er jo din bil, og du skal selvfølgelig få lov til å gjøre som du vil. Ang kompressor kitt støtter jeg deg fult ut! Hadde lenge planer om det selv. Men det koster, og det er ikke mange brukte kitt ute heller :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Januar 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2015 Hehe, klart det. Har aldri vært noe spesielt glad i plastdipping av biler, og ihvertfall ikke matt sorte biler. Men det er jo din bil, og du skal selvfølgelig få lov til å gjøre som du vil. Ang kompressor kitt støtter jeg deg fult ut! Hadde lenge planer om det selv. Men det koster, og det er ikke mange brukte kitt ute heller :s hehe, vi får se hva som skjer! Har en kamerat som skal selge kompressor kitt nå, så trur eg må slå til ///FredriK.S reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet Januar 11, 2015 Share Skrevet Januar 11, 2015 ikke noe å tenke på, bilen er såååå mye morsommere me litt mer effekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Januar 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2015 ikke noe å tenke på, bilen er såååå mye morsommere me litt mer effekt Stemmer det, men er student så burde strengt tatt ikke brukt pengene på det nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Januar 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2015 Hvertfall påmeldt til E30meet nå ///FredriK.S og -Roger- reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Januar 25, 2015 Share Skrevet Januar 25, 2015 Pen bil Følger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet April 6, 2015 Forfatter Share Skrevet April 6, 2015 (endret) Lenge siden update her, det har sine grunner!Det har ikkje skjedd så mye med bilen, den fungerer veldig bra!Har vert syk i en lengre periode, så det kommer nok ikkje mangen oppdateringer her fremmover! Derfor vurderes bilen solgt! Endret Mai 3, 2015 av torbfer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 6, 2015 Share Skrevet April 6, 2015 selges? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet April 6, 2015 Forfatter Share Skrevet April 6, 2015 selges? Jepp! får ikkje brukt den til det den fortjener. Må først og fremst prioritere helsa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 6, 2015 Share Skrevet April 6, 2015 ja det forstår jeg veldig godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 6, 2015 Share Skrevet April 6, 2015 Hvor mye legger du ut for? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet April 6, 2015 Share Skrevet April 6, 2015 Dritfet sleeper, og lykke til med salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå