Gå til innhold

Hvordan slette et innlegg her?


nimitz
 Share

Anbefalte innlegg

Har en annonse her jeg jeg gjerne skulle ha slettet men finner ikke ut hvordan. Noen som kan fortelle hvordan? 

Synes det er blitt et dårlig nettsted etter at det ble forandret. Og hjelpesider på engelsk i et norsk forum. Nei, dette er for dårlig og det er nok grunnen til at jeg nesten ikke er på forumet lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette svaret ble jeg dessverre ikke mye klokere av .Hvist man har inne en til salgs annonse og har solgt gjenstanden så må det vel være mulig og slette annonsen på en enkel måte. Skulle vel ikke være nødvendig og måtte kontakte moderator pga dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo vi gjør det, men den bør være berettiget. Du klager på kvaliteten på bimmers uten å sette deg inn i gjeldende forumregler. Regler for salgs forumet er låst fast i toppen av hvert salgs forum. De generelle reglene finner du under Annet/bimmers.no forum delen

Som bruker her inne har du akseptert å sette deg inn i disse. Det er ikke værre en det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er greit å belyse et par punkter. Da salgsforumet er en del av det vanlige forumet, altså at man oppretter et emne på lik linje som ellers i forumet, er det ikke mulig å slette disse på egenhånd. Dette var ikke mulig verken før eller etter at det ble foretatt en oppgradering. Det ble forsøkt å ha et eget salgsområde alà finn.no og her var det derfor mulig å foreta seg endringer, sletting, markering som solgt og så videre helt på egenhånd, men dette ble ikke særlig godt mottatt - og er følgelig fjernet. Vel, man kunne forsåvidt innført sletting av egne emner og poster på generelt basis, men da ville forumet vært et salig kaos. Så, hvorfor er sletting av emnet ønskelig? Du kan fint markere den solgt i emnetittelen, men jeg synes tråden bør forbli da dette er gjenstand for sammenlikning av produkter, prisestimering, eventuell tvist og så videre. Den mest optimale løsningen med denne type struktur er derfor å ha det slik det er nå.

 

Når det gjelder hjelpesider på engelsk i et norskt forum, så er dette noe som vil bli tatt hånd om når det lanseres ny plattform. Inntil da er det ikke hensiktsmessig å bruke ressurser på noe som er så bagatellmessig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg burde ha skjønt at å kritisere ting ved dette forumet var dumt. Har dessverre glemt at det samme skjedde sist jeg var litt kritisk over at det var kjelkete og legge ved bilde i et innlegg. Det var jo jeg som var mindre begavet etter at diverse moderatorer hadde uttalt seg da også. Nei, her har brukeren alltid feil. Takk for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg burde ha skjønt at å kritisere ting ved dette forumet var dumt. Har dessverre glemt at det samme skjedde sist jeg var litt kritisk over at det var kjelkete og legge ved bilde i et innlegg. Det var jo jeg som var mindre begavet etter at diverse moderatorer hadde uttalt seg da også. Nei, her har brukeren alltid feil. Takk for meg.

 

 

Du trenger ikke dra dette kortet med en gang noen er uenig med deg. Du har allerede fått opplysende svar om hvorfor ting er som det er, og jeg skjønner ikke videre hvorfor dette betraktes som hakking/kritisering/you name it tilbake til deg. Konstruktiv kritikk er fint og er nødvendig for at bimmers skal videreutvikles i best mulig grad. Du har fått konstruktive og opplysende svar tilbake på hvorfor ting er som de er, men at du ikke blir fornøyd kan vi dessverre ikke hjelpe deg med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...