Gå til innhold

Noen som har erfaring med Tangen Bilimport?


Popza
 Share

Anbefalte innlegg

Lurer på å kjøpe en vinterbil derfra (http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=54125609&searchclickthrough=true). Har sett at de har hatt mye billig før, nesten litt "mistenkelig billing", når det kommer til pris & km-stand iforhold til andre på markedet(men bilene dems blir ofte alikevel ikke solgt med en gang).

 

Annonsen de har lagt ut er også veldig misvisende uten tekst, og masse feil i annonse angående utstyr på bilen.

 

Har vært i kontakt med dem tidligere, angående en A8 4.0TDI som hadde gått ca 100.000km. Da jeg lurte på hvorfor så mange knapper på bilen(drifstofflokk-knappen, multifunksjonsratt osv)  var veldig slitt etter bare 100.000km kuttet de kontakten med meg på e-post, etter å ha vært lynraske med å svare.

 

Hadde vært fint om noen hadde noen innspill :)

 

Takk for svar på forhånd.

Endret av E92 Popza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du allerede har hatt dårlig erfaring...hvorfor fortsette?

 

Men kan jo hende Audien blei solgt....?

Var det jeg tenkte først selv.

Men så Audien ble solgt en måned etter min kontakt med dem til en jeg faktisk vet hvem er(er ikke helt på talefot med han, så får ikke spurt han), som etter kort tid la den ut for salg igjen på Finn.no etter å ha kjøpt den, så virker som det var noe feil med den, og ville bli kvitt den igjen. Men kan jo hende det var noe som skjedde så de ikke fikk svart, eller at alt bare er tilfeldigheter. Derfor ønsker jeg informasjon fra noen som kanskje har handlet med dem før :)

Endret av E92 Popza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En bekjent av meg kjøpte bil her i våres. Den skulle ha gått omtrent 140 - 150 000 km. Det viste seg at den hadde gått 300 000 km etter at den måtte inn på merkeverksted for utbedring av noe feil i det elektriske anlegget. Han fikk til slutt hevet kjøpet. Den ble lagt ut igjen med samme km-std, altså rundt 150 000 km, + det han hadde kjørt i løpet av to mnd med bilen. I etterpåklokskapens navn hadde denne også slitte gulvmatter/ratt/førersete..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...

Har kjøpt bil der.

Kjøpet ble opphevet av dom i Oslo tingrett!

Styr unna tangen bilimport!!!

De benektet alt , måtte legge frem lydopptak mot de ,før de kom med dårlig bortforklaringer !

NAF anslo verdien på bilen til 40 000 etter all feil som de så, bilen var også gjennom rustet på bærende konstruksjon som de hadde gjort alt for å dekke over! ( dette var ikke da med i NAF rapport, siden de ikke greide og oppdage dette engang ) rusten alene ble taksert til 220 000kr.

Bilen var kjøpt for 190 000kr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...