Gå til innhold

Min "nye" Melbournerøde F31

Dal-z
 Share

Anbefalte innlegg

330'en er solgt ja! Savner motoren, men klager ikke på nybilen!

Er sinnsykt fornøyd med fargen på denne, digger røde biler :D

Fikk pærene til grøftelysa nå, klarte å bestille to pakker, istedet for to pærer, så dersom noen trenger, så selger jeg den ene :)

post-59394-0-12732500-1421182855_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

330'en er solgt ja! Savner motoren, men klager ikke på nybilen!

Er sinnsykt fornøyd med fargen på denne, digger røde biler :D

Fikk pærene til grøftelysa nå, klarte å bestille to pakker, istedet for to pærer, så dersom noen trenger, så selger jeg den ene :)

attachicon.gifIMG_0761.JPG

Hehe ser den! :D

Elsker røde biler jeg også ^^,

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom over et sett Vossen CV3 felger til en grei pris nå og vurderer de. Hva tror dere om det? Er litt usikker på hvordan de passer, tror det er i grenseland. Felgene er 9" et35 og 10,5" et42. Er 10,5" for mye? Tenkte i utgangspunktet å gå for 10" brede bakfelger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felgene ble solgt før jeg fikk fingern ut av ræva, så får nok bare fortsette jakta..

Bytta tåkelyspærene i dag, ble myyye bedre enn utgangspunktet :) Enkel jobb som tar ca 6-7 min inkl. bildetaking :P

Og igjen, fortsatt bare dårlige mobilbilder...

post-59394-0-87204000-1421780985_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, bildet lyger kanskje litt, men det ble ihvertfall mye bedre. :)

Noen som har gode felgtips forresten? Er på jakt etter nye sommerfelger. De skal være 20" og ønsker helst et litt "enkelt", stilrent design. Har ikke tenkt å blakke meg helt på nye sommerfelger, så det trenger ikke være helt nye felger. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her ja, denne har ikke jeg sett. Gratulerer så mye med kjempefin F31, i en meget flott og spennende farge :) Bra at noen velger noe annet enn sølv og sort... Artig med xDrive også da :)

Takk for det, Fredrik! Ja, fargen var nok det som fikk meg til å falle for bilen, elsker røde biler :) Xdrive er helt konge på en slik bruksbil, skjønner godt at såpass mange nordmenn kjører firhjulstrekkere..

Eg kunne tenkt meg 20" BBS CH-R på min i gunmetal grey. Trur det hadde vore fantastisk på raud bil.

BBS CH-R er helt sinnsykt deilige felger, men måtte ha funnet et brukt sett om det skulle bli aktuelt. Synd at alle fine felgsett koster skjorta og vel så det. :P

Stemmer for Vossen CVT, CV7 eller lignende, gjerne i svart  :)

Den øverste der var utrolig tøff, takker for tipset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digger hjul fra alle de produsentene.. Synd det koster en fot og en arm for et sett... :( De du har på din er etter min mening de feteste hjulene man får til disse bilene, har lyst på noe lignende de.

Endret av Dal-z
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...