Daniel. Skrevet Mars 13, 2015 Skrevet Mars 13, 2015 noe nytt her? Tror han prøver å bytte den ut i en E39 eller noe.
Tallguy Skrevet April 7, 2015 Forfatter Skrevet April 7, 2015 (endret) Går i 3. Klasse på VGS, så har vært mye annet å tenke på enn bil den siste tiden, og i noen uker fremover - her har det skjedd lite annet enn oljeskift, bremsebytte og vårpolering. Har vært forsøkt byttet og luftet for salg for å sjekke markedspris, men ender opp med å forbli min Har skjedd litt for lite i vinter, sykdom, kjip studentøkonomi i kombinasjon med at været har ikke vært veldig skruvennlig, har ødelagt for planene mine frem til nå, hvor ting ser mye bedre ut. I forbindelse med vinteren har bilen også fått noe rust ved panserfestene, så her blir det far/sønn-prosjekt med å kappe, sveise og passe til nye plater. Nå er riktignok garasjeplass i boks, så drømmen og foreløpig plan blir å hente delebil ila sommeren og bygge om til stor 6er, slik det ser ut nå. Er i kontakt med en svenske som sitter på en M535, så er godt mulig det blir M30 motor i denne Slenger ut noen bilder etter polering senere ikveld. Endret April 7, 2015 av TallGuy
Tallguy Skrevet April 7, 2015 Forfatter Skrevet April 7, 2015 Tatt med iPotet, men ser nå ikke så ille ut Trenger nye hjul! Skrik ut om noen skal kvitte seg med Rondell D58 eller GS replika av BBS RS utover i April/Mai
tambur4 Skrevet Mai 12, 2015 Skrevet Mai 12, 2015 Takk for hyggelig prat og handel! Venter nå på bilder av bil med nye felger!
Tallguy Skrevet Mai 22, 2015 Forfatter Skrevet Mai 22, 2015 (endret) Det går litt trått, men har endelig fått byttet ut de forferdelige felgene som stod på bilen fra før. Strøkne BBS RZ 469 (16", 8" brede) har blitt handlet inn av Tambur4 - selv takk for hyggelig handel og prat! Sammen med en vinge til koffertlokket, begynner bilen så smått å ta form dit jeg vil ha den, klarer ikke bestemme meg for om jeg vil handle senk eller frontleppe først - det er iallefall klart at det kommer til å skje ting ila juni/juli! Ombyggingsplaner står litt på stedet hvil, etter at delebilen jeg vurderte nå er solgt. Legger ved noen nylige bilder av bilen, vingen ble limt på igår - kommer flere bilder i ettermiddag Edit: På jakt etter Pfeba eller M-leppe til bilen, noen som kanskje har dette liggende å støve? Endret Mai 22, 2015 av TallGuy norbakken reagerte på dette 1
tambur4 Skrevet Mai 22, 2015 Skrevet Mai 22, 2015 (endret) Takk for handel ja. Felgene gjør seg på bilen! Har H&R senking til salgs jeg 15-30mm, aldri tatt ut av esken! Kjøpte det i vinter, men har bestemt meg for å ikke senke. Endret Mai 22, 2015 av tambur4
Tallguy Skrevet Mai 22, 2015 Forfatter Skrevet Mai 22, 2015 Takk for handel ja. Felgene gjør seg på bilen! Har H&R senking til salgs jeg 15-30mm, aldri tatt ut av esken! Kjøpte det i vinter, men har bestemt meg for å ikke senke. Mulig at 30mm foran kanskje blir litt lite, ettersom jeg har en såpass "lett" motor i bilen. Skal tenke litt på det, så kan jeg gi deg lyd Tambur
Daniel. Skrevet Mai 22, 2015 Skrevet Mai 22, 2015 Ble mye bedre med krysseike felger Men ble litt høy
Tallguy Skrevet Mai 22, 2015 Forfatter Skrevet Mai 22, 2015 Ble mye bedre med krysseike felger Men ble litt høy Bilen står på stylter, og må ned Blir ikke skrapelav, det får vente til jeg kan ta meg råd til luft Daniel. reagerte på dette 1
Daniel. Skrevet Mai 22, 2015 Skrevet Mai 22, 2015 Bilen står på stylter, og må ned Blir ikke skrapelav, det får vente til jeg kan ta meg råd til luft Hehe, har på følelsen at det blir noe likt med min E34 når jeg setter på de 17 tommerene jeg har Null senk og 17" med nesten ballongdekk. Har du tenkt på noe andre felger litt frem i tid, eller blir det disse, eventuelt med dekk med lavere profil? Tallguy reagerte på dette 1
Tallguy Skrevet Mai 22, 2015 Forfatter Skrevet Mai 22, 2015 Blir nok til at jeg blankpolerer kanten, og pulverlakkerer senter - får dette meget billig gjennom bekjente På sikt har jeg lyst på OZ Futura
Tallguy Skrevet Mai 22, 2015 Forfatter Skrevet Mai 22, 2015 Blir nok til at jeg blankpolerer kanten, og pulverlakkerer senter - får dette meget billig gjennom bekjente På sikt har jeg lyst på OZ Futura
Tallguy Skrevet Mai 22, 2015 Forfatter Skrevet Mai 22, 2015 Noen flere bilder av bilen, tatt i ettermiddag Daniel. og norbakken reagerte på dette 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå