m520 Skrevet Januar 30, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2015 Det var ikke takspoiler på den grå når jeg var der trur jeg. Den skal fungere uansett. Jeg har hatt e39 med computer med akkurat den spilleren jeg har i nå, pluss at samboeren hadde TDS tidligere, den Funka computeren på? Trur det er knappen på hendelet, som er problemet egentlig, ellers er den deaktivert dersom det går an. Pærevarsling fungerer ikke heller.. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Januar 30, 2015 Share Skrevet Januar 30, 2015 har ikke noe med radion å gjøre jeg har ikke radio i 520en og computern min fungerer m520 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Februar 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2015 (endret) Da var bilen nyvasket og tanka for en ny uke! Plastdippinga på grillen er det lite igjen av gitt! Bestilt ny sort matt grill. Legg merke til prisen på bilvasken! Endret Februar 2, 2015 av m520 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Februar 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2015 Ene bildet kom selvfølgelig feil vei! Får fikse det imorra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Februar 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2015 Fikk tatt ett par bilder av bilen idag gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dweezil Skrevet Februar 4, 2015 Share Skrevet Februar 4, 2015 Grattis!! Liker godt designet på E39! Var den modellen som for alvor startet min BMW-interesse. Sikker dumt spørsmål, men: er denne senket ytterligere ift. original E39 M-sport? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Februar 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2015 Etter min mening er e39 Med M sport en av di fineste bilene som er laget. Denne har justerbart senkesett forran, og er justert ned bak med justerbare stag på nivåreguleringa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 4, 2015 Share Skrevet Februar 4, 2015 Skal du kvitte deg med den allerede? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Februar 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2015 Ikke noe must. Men tenkte å se om det var noen fornuftige bud, eller bytteforslag. Liker bilen godt, så ingen must å kvitte seg med den gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Februar 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2015 Da har jeg endelig fått tak i M-sport gitter til M5 fangeren forran! Til og med nylakkert i riktig farge! Blir sendt imorra, så får den vel om noen dager. Ser veldig frem til det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Februar 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2015 (endret) Stakar BMWen! Den har hatt en hektisk dag Stakars! Først på vei hjem fra jobb, så gikk den tom for diesel. Fant ut at det ikke gikk å kjøre bilen så langt på reserven altså.. Fikk kjørt et par mil etter lampa begynte og lyse føre faenskapet stoppa. Men var bare og fylle diesel, kjinne tomt batteriet, taue den 50 meter, så gikk den for eget maskineri igen.. Etter det var jeg innom hos Djwik her på forumet for å bytte til treverklister. Det hele endte opp med at BMWen fikk nytt interiør. Litt usikker enda på om jeg vil ha dette nye interiøret, siden det er grått, men en får se hva en kommer over. Dette interiøret laget jeg til gamle 520'en jeg hadde. Ble solgt til en på finn, og den bilen ble igjen solgt, så da havna det tilbake hit idag gitt! Bilen fikk en skikkelig vask innvendig nå seint på kvelden. Den eneste som står igjen nå, er å gi setene en skikkelig rens. Setene så ikke ut når jeg fikk di tilbake gitt Her er jeg da under veis! Endret Februar 11, 2015 av m520 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 11, 2015 Share Skrevet Februar 11, 2015 Ja, framsetene ble solgt, enten her eller via Facebook. De har stått i boden hos meg og samla støv siden i fjor sommer, var vanskelig å få tak i matchende bakseter, men det gikk. Synd jeg ikke tok meg tid til å sette det inn. Dørtrekkene er også fra deg Men tøft å se at ting blir brukt igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Februar 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2015 Var kanskje her eller facebook du fant det ja! Hehe, stemmer det! Jeg hadde jo baksete til sedan, så derfor du ikke tok med det? Glad nå for at du fikk tak i baksete også, så det ble komplett til meg tilslutt! Litt moro for meg og endelig få brukt setene og dørtrekka jeg brukte så lang tid på å lage dørtrekka! Nei, nå er'e natta'n her gitt! Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 11, 2015 Share Skrevet Februar 11, 2015 Bytt de plastdekselene på stolryggene til svart også, så får du gjennomført "individual"-interiør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Februar 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2015 Hvis jeg skal bruke det interiøret der, så skal jeg uansett ha sportstoler forran, så gidder ikke kødder med det på di setene der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå