Markuz Skrevet Januar 16, 2015 Share Skrevet Januar 16, 2015 Hallo, har sett litt rundt om på forumer og har merket at noen klistrer på svart folie med flagg og N over det blå partiet på skiltene sine. Virker som om det er en ferdig folie med flagg og alt på, eller kanskje det er hjemme-mekk? Har ingen konkrete tråder og vise til, men bare kom på dette nå i farten. Lurer på om noen vet hvor man får tak i dette? Har søkt og søkt, men veit ikke helt hva jeg skal søke etter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 16, 2015 Share Skrevet Januar 16, 2015 Prøv gruppen N-Merker på Facebook du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markuz Skrevet Januar 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2015 10tusentakk, var akkurat det jeg lette etter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet Januar 17, 2015 Share Skrevet Januar 17, 2015 Noen som har erfaring med å handle der? Virker ikke akkurat som en veldig gjennomført bedrift? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 17, 2015 Share Skrevet Januar 17, 2015 Er vel bare en privatperson som gjør det for moroskyld. Ingenting å utsette jeg ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 18, 2015 Share Skrevet Januar 18, 2015 Ingenting å utsette nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Januar 18, 2015 Share Skrevet Januar 18, 2015 Trenger ikke nødvendigvis være en veldig gjennomført bedrift når det er klistremerker du selger Har bestilt tre sett der, tommel opp. Kjapp frakt og god service. Anbefales. Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Januar 18, 2015 Share Skrevet Januar 18, 2015 Bestilt ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå