kimjhagen Skrevet Januar 18, 2015 Share Skrevet Januar 18, 2015 Hvor kan jeg "stjele" støm fra i motor rommet på en E39 520i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Januar 18, 2015 Share Skrevet Januar 18, 2015 Har du ikke + punkt for startkabel i motorrom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimjhagen Skrevet Januar 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2015 Jo men hvordan er det å legge kabel opp til den ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 18, 2015 Share Skrevet Januar 18, 2015 Ja. Kan jo skjule den litt i kanaler osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimjhagen Skrevet Januar 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2015 Men hvordan blir det når motoren er varm? Finnes det andre løsninger? Er strøm til angle eys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 18, 2015 Share Skrevet Januar 18, 2015 (endret) Men hvordan blir det når motoren er varm? Finnes det andre løsninger? Er strøm til angle eys Strøm til det har du jo alleredet i lykten. Fra de originale parklysene. Endret Januar 18, 2015 av Reef89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimjhagen Skrevet Januar 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2015 Så kobler di bare på di orgonale parklysene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 19, 2015 Share Skrevet Januar 19, 2015 Såklart. Du tar jo ikke strøm fra en ny kontakt, når det ligger klart. Blir jo som å gå over bekken etter vann. Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimjhagen Skrevet Januar 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2015 Men bare bruke strømtyv da? For har kjøpt relé og sånn, skal jeg ikke bruke det da? Tenker på brannfaren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 19, 2015 Share Skrevet Januar 19, 2015 Strømtyv er vel ikke optimalt, klippe å lodde er best. Men det er ok. Trenger ikke mer sikring da. Det er jo der allerede siden ledningene er original. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimjhagen Skrevet Januar 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2015 Men vill ikke ringene ha strøm hele tiden da? Di er grønne så vill ha en bryter på di Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 19, 2015 Share Skrevet Januar 19, 2015 Sålenge du bruker originalt ledningsnett/kontakter, så styres jo dette på samme måte som dine forrige lys på denne kontakten gjorde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimjhagen Skrevet Januar 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2015 Ja, men da vill jo parklys/ringene være på hele tiden ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 20, 2015 Share Skrevet Januar 20, 2015 Vel, det kommer vel på an bryter inni bilen det. Du kan vel bestemme det selv? Du har jo rett opp, en til høyre og enda en til mot høyre. 0 er alt AV. En til høyre og du har kun parklys. 2 til høyre og alt lyser, og du kan da bruke langlys og tåkelys. Om du ikke har det slik så si ifra. Dessuten så er det ulovlig å kjøre uten parklys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimjhagen Skrevet Januar 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2015 Min lys står på når den står på 0. Men tenker om jeg lar alt være som det er, tar strømtyv fra di di orginaleparklysene, opp til bryter og til reléet, så har jeg konstatstrøm der som jeg kan styre fra bryteren. Så tar jeg en ledning fra grøftelys til reléet som da vi styre av og på? Og en som går ut igjen til ringene ? For da kan jeg styre alt som eg selv vill, og har også orginale parklys på hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå