Clutch Skrevet Mai 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2015 Etter en langtids leting etter felger, så kom jeg over et sett med M6 felger som jeg ville ha. Disse måtte da ha ny gummi. Forrige fredag, 8/5, så tok jeg turen nedover til Grimstad for å handle nye felger. Kjørte fra Larvik 20.40 og var hjemme igjen 01.45. På originale 16" med ballongdekk På 19" GS Performance D22 Foran: 8.5" ET15 med 215.35.19 Bak: 10.5" ET20 med 275.35.19 Planer videre er: Få i anlegg sote sideruter bak enda mer Senk? M-tech Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 16, 2015 Share Skrevet Mai 16, 2015 Nice! Men trenger absolutt senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet Mai 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2015 Senk hadde gjort seg, ja vil ikke ha bilen altfor lav, for da kommer jeg meg ikke frem i byen ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Noen som vet hvordan passformen til m- tech pakka til GS er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 16, 2015 Share Skrevet Mai 16, 2015 Er ofte at M-pakken gjør at bilen ser lavere ut også, så tror ikke du trenger så mye senk uansett. Bare minimere mellomrommet fra dekk til hjulbue litt Tror for øvrig GS sin pakke skal være bra, ut i fra det jeg har hørt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet Mai 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2015 hørt både positivt og negativt om det. Nye gummimatter og ledpærer til AE er bestilt og kommer til uka Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mai 16, 2015 Share Skrevet Mai 16, 2015 (endret) manuell også ja, er ikke mange av de er fort gjort og sjekke utstyrliste da om man lurer på det med m fått bytta det dårlige bakdekket da? holdt på og kjøpe dissa felga selv Endret Mai 16, 2015 av Spiff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet Mai 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2015 manuell var et krav, da jeg skulle ha ny bil den dagen jeg kjører automat, så er jeg pensjonist skal sies at automat er veldig deilig da har jo M6 felger liggende, men disse var tøffere, så da måtte jeg bare ha de bakfelgene ble levert til dekkforhandler på mandagen som var og fikk de tilbake dagen etter med helt nye bakdekk og felgene ble satt på bilen på onsdagen Syntes felgene satt som et skudd hevet utseende på bilen mange hakk bare ved å bytte til de felgene der. ble kvitt den "gubbe" stilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet Juli 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2015 var på gatebil i helga mye bra kjøring og gromme biler møtte Freakshow og tok noen pils senere på kvelden med AlexZandero -------------------------------------------------------------------------------------------------------- åssen senk er best til E60? har ikke spesielt lyst på senkefjærer, men vurderer coiloversene SuperSport Black Evolution. vurdere også nye felger av typen MK motorsport altså denne typen tenker 9.5" foran og 10.5" bak i 19/20" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 13, 2015 Share Skrevet Juli 13, 2015 Hørt veldig mye bra om Black Evolution, i hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet Juli 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2015 har hørt en del bra om de jeg og men så har man eibach og en del andre merker, så er greit å vite hva man kjøper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Juli 13, 2015 Share Skrevet Juli 13, 2015 Liker bilen, og likte godt de hvite felga du satt på! Angående senkesettet så hadde jeg black evolution på E36 325'n... var fornøyd med det, ikke for stivt, men fortsatt stivt, hadde ikke noe problemer med lekkasjer på dempere eller rust på fjærer. Overall veldig fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet Juli 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2015 Liker bilen, og likte godt de hvite felga du satt på! Angående senkesettet så hadde jeg black evolution på E36 325'n... var fornøyd med det, ikke for stivt, men fortsatt stivt, hadde ikke noe problemer med lekkasjer på dempere eller rust på fjærer. Overall veldig fornøyd takktakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 15, 2015 Share Skrevet Juli 15, 2015 Til E60 så ville jeg hatt H&R, så slipper man å endre på kjørekomforten så mange andre gode merker gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet Juli 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2015 vurdere å selge bilen nå. ligger til salgs på forumet her, men venter litt med å legge den ut på finn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå