Gå til innhold

Martin's E60 520i

Clutch
 Share

Anbefalte innlegg

Etter en langtids leting etter felger, så kom jeg over et sett med M6 felger som jeg ville ha. Disse måtte da ha ny gummi. Forrige fredag, 8/5, så tok jeg turen nedover til Grimstad for å handle nye felger. Kjørte fra Larvik 20.40 og var hjemme igjen 01.45. 

På originale 16" med ballongdekk

post-76787-0-02542300-1431773433_thumb.j

På 19" GS Performance D22

post-76787-0-45381600-1431773464_thumb.j

post-76787-0-64871200-1431773495_thumb.j

Foran: 8.5" ET15 med 215.35.19

Bak: 10.5" ET20 med 275.35.19

Planer videre er:

Få i anlegg

sote sideruter bak enda mer

Senk?

M-tech

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Senk hadde gjort seg, ja :) vil ikke ha bilen altfor lav, for da kommer jeg meg ikke frem i byen :P 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Noen som vet hvordan passformen til m- tech pakka til GS er? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ofte at M-pakken gjør at bilen ser lavere ut også, så tror ikke du trenger så mye senk uansett. Bare minimere mellomrommet fra dekk til hjulbue litt ;) Tror for øvrig GS sin pakke skal være bra, ut i fra det jeg har hørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

manuell også ja, er ikke mange av de :)

er fort gjort og sjekke utstyrliste da om man lurer på det med m :)

fått bytta det dårlige bakdekket da? holdt på og kjøpe dissa felga selv :P

Endret av Spiff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

manuell var et krav, da jeg skulle ha ny bil :P den dagen jeg kjører automat, så er jeg pensjonist :P skal sies at automat er veldig deilig da :P

har jo M6 felger liggende, men disse var tøffere, så da måtte jeg bare ha de :P bakfelgene ble levert til dekkforhandler på mandagen som var og fikk de tilbake dagen etter med helt nye bakdekk :) og felgene ble satt på bilen på onsdagen :)

Syntes felgene satt som et skudd :) hevet utseende på bilen mange hakk bare ved å bytte til de felgene der. ble kvitt den "gubbe" stilen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

var på gatebil i helga :) mye bra kjøring og gromme biler :)

møtte Freakshow og tok noen pils senere på kvelden med AlexZandero :)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

åssen senk er best til E60? har ikke spesielt lyst på senkefjærer, men vurderer coiloversene SuperSport Black Evolution. 

vurdere også nye felger av typen MK motorsport

altså denne typen

post-76787-0-09027000-1436794221_thumb.p

tenker 9.5" foran og 10.5" bak i 19/20"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker bilen, og likte godt de hvite felga du satt på! :)

Angående senkesettet så hadde jeg black evolution på E36 325'n... var fornøyd med det, ikke for stivt, men fortsatt stivt, hadde ikke noe problemer med lekkasjer på dempere eller rust på fjærer. Overall veldig fornøyd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker bilen, og likte godt de hvite felga du satt på! :)

Angående senkesettet så hadde jeg black evolution på E36 325'n... var fornøyd med det, ikke for stivt, men fortsatt stivt, hadde ikke noe problemer med lekkasjer på dempere eller rust på fjærer. Overall veldig fornøyd

takktakk :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...