nissebabb Skrevet Januar 20, 2015 Skrevet Januar 20, 2015 (endret) Hei lurer på hvor vanskelig det er og bygge om en bmw 520i til M5 hvis jeg bruker en utenlandsk bmw M5 som delebil? Endret Januar 20, 2015 av nissebabb
Kvasi Skrevet Januar 20, 2015 Skrevet Januar 20, 2015 Hvis du har kjøpt en E60 320I så har du blitt lurt, på en eller annen måte. Sammyen reagerte på dette 1
Saltkjelen Skrevet Januar 20, 2015 Skrevet Januar 20, 2015 Vanskelighetsgraden avhenger i bunn og grunn av ditt kompetansenivå.
nissebabb Skrevet Januar 21, 2015 Forfatter Skrevet Januar 21, 2015 Kompetansenivået er middels. Hadde vært fint og høre hvordan man bytter over og hva som må gjøres. Noen som har tips/erfaringer?
nissebabb Skrevet Januar 21, 2015 Forfatter Skrevet Januar 21, 2015 Største utfordringen kan jeg jo se for meg at er det elektriske som må flyttes over. SweetBMW reagerte på dette 1
SweetBMW Skrevet Januar 21, 2015 Skrevet Januar 21, 2015 Du burde egentlig ta alt fra m5 for å gjøre det enklest. Og da mener jeg alt.. Thundercoil reagerte på dette 1
nissebabb Skrevet Januar 21, 2015 Forfatter Skrevet Januar 21, 2015 Det var planen det ja. Men lurer på utfordringer med tenningslås osv ? Ledningsnett?
nissebabb Skrevet Januar 21, 2015 Forfatter Skrevet Januar 21, 2015 Og det er bare og skru ut og bytte over ? Mye knot med lodding osv ?
Saltkjelen Skrevet Januar 21, 2015 Skrevet Januar 21, 2015 Nå virker jeg muligens noe frekk (og det er ikke meningen), men om du står fast ved denne "problemstillingen" kan du ikke være kompetent nok til å bygge om en hel bil (?). Ledningsnettet er en hel "mørje" og er lagt inn i bilen i en hel bit. Du tar dette derfor pent og pyntelig ut igjen, og legger bort tanken om loddebolt med mindre du ikke skal ettermontere elektriske ting som M5´en ikke hadde.
nissebabb Skrevet Januar 21, 2015 Forfatter Skrevet Januar 21, 2015 Hehe jeg skjønner hva du mener. Det jeg rett og slett spør om er om noen som har gjort dette før meg har noen fremgangs måte på dette. Jeg skjønner også at man må pelle ifra hverandre hele bilen og skru den sammen igjen.
Saltkjelen Skrevet Januar 21, 2015 Skrevet Januar 21, 2015 Fremgangsmåte på hva? Jeg tviler på at noen har laget en DIY - Do It Yourself guide for hvordan man demonterer en E60 M5 og monterer den i en hvilken som helst annen E60. Du kan få mye relevant her, men da må man nesten komme med noen spesifikke problemstillinger. Å demontere en E60 er ikke spesielt vanskelig i seg selv, ei heller å remontere den. I første omgang bør du imidlertid søke om å få bygge om, slik at du ikke får byråkratiske problemer i ettertid.
nissebabb Skrevet Januar 21, 2015 Forfatter Skrevet Januar 21, 2015 Takk vi får se hvor problematisk det blir når jeg begynner demonteringen
nissebabb Skrevet Januar 21, 2015 Forfatter Skrevet Januar 21, 2015 Kan det være så stort problem og få godkjent??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå