Nils Magnus Skrevet Januar 22, 2015 Share Skrevet Januar 22, 2015 Skal koble 1000 metere på en 2010 x5 med bixenon. Noen som vet hvor jeg kan ta impuls til fjernlys?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 22, 2015 Share Skrevet Januar 22, 2015 Kan sjekke fargekode på ledningen, men du kan hente fra spjeldet i lykta om du finner den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Magnus Skrevet Januar 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2015 Finn gjerne fargekode Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 22, 2015 Share Skrevet Januar 22, 2015 Hmmm, jeg var nok litt bråkjekk, enten er jeg for dum eller så er det noe rart med ISTA. Men jeg får ikke til å finne frem til ledningsnett i det hele tatt.... Sa da kan jeg ikke finne ut noe fargekode. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Magnus Skrevet Januar 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2015 Ok. Takk for at du forsøkte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 22, 2015 Share Skrevet Januar 22, 2015 Jeg ser alle ledninger som går ut og av lykten med korrekt farge, men jeg får ikke set hvilken ledning som går til hva inni lykta, så da er det verdiløst. Dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 22, 2015 Share Skrevet Januar 22, 2015 Ser ut som jeg kanskje fant det ut allikevel, etter bare snaue 50 min på PC i ISTA. Gul/rød ledning inn på begge lyktene skal være spjeldet inni lykten(e). Forsøk det som styre strøm, og meld tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Magnus Skrevet Januar 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2015 Ok. Skal gi tilbakemelding Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Magnus Skrevet Januar 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2015 Var korrekt det du sa. Hvis bilen har fjernlys assistent så slår denne av de også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 27, 2015 Share Skrevet Januar 27, 2015 Så det funket fint? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Magnus Skrevet Januar 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2015 Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teerex Skrevet Mandag kl. 06:03 Share Skrevet Mandag kl. 06:03 (endret) Snart 10 år gammel tråd, men like aktuell ☺️ Skal montere LED-bar fra Jula i likhet med denne her. Har bi-xenon men det går jo da tydeligvis bra. Skal bruke et trådløst rele så slipper jeg å dra kabel og bryter inn i bilen. Bilder hentet fra facebook. Endret Mandag kl. 06:04 av teerex mr.pingu reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.pingu Skrevet Mandag kl. 07:14 Share Skrevet Mandag kl. 07:14 Om noen andre også lurer: fleste biler (trenger jeg å si BMW?) med bi-xenon er rød/gul men i noen tilfeller er det brun/gul teerex reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå