wrnr1 Skrevet Januar 23, 2015 Share Skrevet Januar 23, 2015 (endret) Hei! Har nylig kjøpt meg min første BMW! En 2003 modell 318d med kun 2 tidligere eiere + mitt søskenbarn. Den er relativt strøken bortsett fra litt rust på bakluke ved skiltfeste og litt steinsprut foran.Rust på bakluke: Slik ser bilen ut nå: Mine mål for hva som skal gjøres med bilen er dette:Nye sommerfelger ✔M-tech grill ✔Bytte til LED i skiltlys og kupé ✔Ny spiller med navi ✔Oppgradere til elektrisk klimakontroll✔Angeleyes ✔US-blinkers ✔Ny girkule (den som er på nå er knekt) ✔Flytte over Rockford Fosgate anlegget jeg hadde i golfen min ✔Kromringer rundt speedometeret✔Multifunksjonsratt✔LED i grøftlys ✔ Sotede sideblinkers ✔ Skinninteriør ✔ Ryggekamera Nye lykteglass✔Kommer sikkert flere mål etter hvert, men dette er hva jeg kommer på i forbifarta. Endret November 9, 2015 av wrnr1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet Januar 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2015 Det første jeg gjorde var å kjøpe LED-pærer på Biltema og bytte pærene i skiltlys og kupé. Endringen gjorde seg utmerket! Glemte dessverre å ta bilder av kupèlys Jeg tok samtidig og koblet fra parklysene slik at jeg fikk US-blinkers. Har bestilt en modul som gjør at jeg får både park og US samtidig, men foreløpig får jeg nøye meg med kun US og tåkelys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet Januar 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2015 Det neste som ble gjort var å bytte grillen. Jeg kjøpte en matt svart (m-tech) grill på Ebay for et par hundre kroner og teipet på M-tech-striper. Synes resultatet ble ganske tøft Ny grill Gammel grill Deretter byttet jeg ut originalspilleren med en ny en av merket Graviton som har både Bluetooth og knallbra navigasjon. Den er nesten lik Dynavin bare billigere, og mye bedre enn Eonon! Før Etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Januar 24, 2015 Share Skrevet Januar 24, 2015 Se her ja ! Fått gjort en del alleredet ser jeg Deilig å ha så "lite" rust til å være e46 Gjort mye av de samme modsa selv på min e46 Følger videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet Januar 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2015 Takk for det Hyggelig å se at folk følger med Har ikke fått gjort noe de siste dagene pga bihulebetennelse, men satser på å få montert inn krom-ringer i speedometeret i morgen om jeg blir bedre Har også vært hos posten og henta ut spoilerleppa mi til bakluka, så jeg må ut og handle lakk til uka Bare kom med tips og triks om det er noe dere ville gjort annerledes! Tåler kritikk Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet Januar 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2015 Dagen i dag ble brukt på å montere inn ringer i krom rundt speedometeret! Tenkte det var veldig vanskelig og kom til å ta tid med liming og tilpassing da jeg hadde kjøpt en ebay-vare, men det gikk faktisk unna på 10 minutter etter jeg hadde funnet bits som passet! Var bare å klipse de på, så var jobben gjort. Og resultatet ble fantastisk Og det endelige resultatet (Var ganske mørkt ute :/) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Januar 27, 2015 Share Skrevet Januar 27, 2015 Liten detalj som utgør mye detta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 27, 2015 Share Skrevet Januar 27, 2015 Blir bra med modsene originale nyrer er nok finest på sort/mørk bil. Tillegg få ut noen skikkelige bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 28, 2015 Share Skrevet Januar 28, 2015 Fint utgangspunkt Du burde hente ut nye skilter. Billig "modifikasjon" som utgjør en del forskjell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet Januar 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2015 Liten detalj som utgør mye detta Ja, ikke sant? Ble storfornøyd Blir bra med modsene originale nyrer er nok finest på sort/mørk bil. Tillegg få ut noen skikkelige bilder. De originale nyrene hadde frostskader og var begynt å bli matte, så fant jeg de sorte billige på ebay, så da ble det slik ;D Skal ta med meg speilrefleksen til helga og få tatt noen skikkelige bilder, men har dessverre lite tid til det på dagtid mens det er lyst på hverdagene :/ Fint utgangspunkt Du burde hente ut nye skilter. Billig "modifikasjon" som utgjør en del forskjell. Ja, tenker å gjøre det til våren når snøen forsvinner Akkurat nå ser jeg ikke noe poeng i å gjøre det da ingen ser skiltene uansett pga snø/skitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet Mars 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2015 (endret) Tok litt tid, men da har jeg fått tatt noen bedre bilder av bilen Fortsatt mobilkamera vel å merke, men bedre enn de som lå ut før Når det kommer til ting som er gjort, så er det meget lite, bortsett fra at den har fått seg en innvendig, grundig rens for et par uker tilbake. Se vekk ifra de grusomme vinterhjula Endret Mars 3, 2015 av wrnr1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mars 3, 2015 Share Skrevet Mars 3, 2015 Deilig med en liten "vårrengjøring" i blandt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet Mars 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2015 Deilig med en liten "vårrengjøring" i blandt Hehe, ja Bare synd det er drittvær annahver dag i Trøndelag Har vaska bilen utvendig 3 ganger på 1 mnd! -.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet Mars 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2015 I dag har jeg endelig fått den elektriske klimakontrollen i posten, og resultatet ble strålende Gammel: Ny: Ble et mye bedre helhetsinntrykk Har også fått lyst på multifunksjonsratt, men det er så mye styr å bytte at vi får se om jeg orker Mmm.bimmer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Mars 5, 2015 Share Skrevet Mars 5, 2015 Bra med planer, følger med her. Når det gjelder klimapanelet vil det ikke fungere 100% som automatisk klima da du har manuell fra før. Om du skal få fullstendig utbyttelse av panelet kreves det mange timers jobb og lommeboka blir vesentlig tynnere. Du vil merke dette på sommeren, nå har du sikkert stilt inn det gamle panelet på 20++ grader men om sommeren når du vil ha 14-15 vil det ikke gå ann å endre dette da du har manuell justering av klima og ikke automatisk som du nå har. Men det løfter absolutt helhetsinntrykket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå