wrnr1 Skrevet September 28, 2015 Forfatter Share Skrevet September 28, 2015 Klarte ikke dy meg, så her kommer de første 11 av totalt 19 bilder jeg har bestemt meg for å dele med dere! Se og nyt på tross av litt skitten bil etter å ha kjørt i regn! Resterende åtte bilder kommer ca kl 18! danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 28, 2015 Share Skrevet September 28, 2015 Pent! Du har ikke vurdert å fjerne hengerfeste da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet September 28, 2015 Forfatter Share Skrevet September 28, 2015 Pent! Du har ikke vurdert å fjerne hengerfeste da? Det var raskt svar! Nei, liker å ha det, men jeg skal kjøpe ny kopp til den og lakkere opp hengerfestet igjen i svart Hadde en blank og svart kopp på den før, men så var jeg på et kjøpesenter hvor noen "bytta" kopp med meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 28, 2015 Share Skrevet September 28, 2015 Hmm, okei. Bytte til avtagbart da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet September 28, 2015 Forfatter Share Skrevet September 28, 2015 Hmm, okei. Bytte til avtagbart da? Dyrt da :S Et vanlig hengerfeste koster jo 1500,- elns, mens et avtagbart må du ut med 4000,- for.. Da legger jeg heller på litt ekstra og kjøper senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 28, 2015 Share Skrevet September 28, 2015 Hehe, ser den. Tenkte mer på å kjøpe brukt. Menmen, senk er viktigere wrnr1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet September 28, 2015 Forfatter Share Skrevet September 28, 2015 Hehe, ser den. Tenkte mer på å kjøpe brukt. Menmen, senk er viktigere Tror det mest er koppen på festet som gjør at det ser så stygt ut Blir mer nøytralt med en svart og fin kopp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet September 28, 2015 Share Skrevet September 28, 2015 Lakker bombrikka di sort. Ser mye bedre ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet September 28, 2015 Forfatter Share Skrevet September 28, 2015 Lakker bombrikka di sort. Ser mye bedre ut. Det var en sinnssykt godt idé! Hadde aldri tenkt på det selv, takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet September 28, 2015 Forfatter Share Skrevet September 28, 2015 Beklager, ble overtid på jobb i dag, men her kommer de siste bildene! Som dere ser så hadde det regnet en del + at luften var ekstremt fuktig når bildene ble tatt Mmm.bimmer og R4F431 RAFAEL reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet September 29, 2015 Share Skrevet September 29, 2015 (endret) ja, det er så forbanna irriterende at eg kunna eksplodert altså. Polerer og skulle till å ta av polishen og gjorde for en 2 dager siden så kommer søren det å slår seg på taket og må ta av polishen i gry-åtta når eg våkner Endret September 29, 2015 av R4F431 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet September 29, 2015 Share Skrevet September 29, 2015 Men hardvoks er noe eg virkelig anbefaler alle å ha på panseret og framfangeren, beskytter noe sinnsykt mot steinsprut og forhindrer at måsedriten bårer seg inni lakken. blir som en andre klarlakk! wrnr1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet September 30, 2015 Forfatter Share Skrevet September 30, 2015 (endret) Voksing generelt er viktig før vinteren! Hvis noen har en dårlig dag, så legger jeg ved et bilde jeg tok en forleden dag av en litt klein svensk leiebil.. Tror kanskje de hadde det litt verre Endret September 30, 2015 av wrnr1 R4F431 RAFAEL, Mmm.bimmer og Robin94 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet Oktober 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2015 (endret) I dag fikk jeg et modelltilpasset ryggekamera med LED for å erstatte ene skiltlyset i posten. Ikke noe jeg trenger og kommer vel aldri til å bruke det, men en ting som er "kjekt å ha" og som kanskje øker verdien på bilen litt Kostet jo bare en hundrelapp inkl. frakt fra Ebay så Har ikke fått tid til å montere det i dag, og drar på hyttetur rett etter jobb i morgen, så forhåpentligvis blir det montert på mandag, og da kommer selvfølgelig update her inne også! Har heller ikke hatt tid til å kjøpe ny tilhengerkopp og nye skiltfester (de som er på er blitt litt matte), så satser på at det også blir gjort på mandag Ellers venter jeg fortsatt på de nye lykteglassene, men det har jo bare gått 8 dager siden jeg bestilte de, så jeg må vel være mer tålmodig Endret Oktober 2, 2015 av wrnr1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin94 Skrevet Oktober 3, 2015 Share Skrevet Oktober 3, 2015 Kan det stemme at du hadde parkert bilen din utenom peppes pizza ved sirkus shopping igår? Synes den ligna veldi på en sedan som sto der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå