Bmw mann Skrevet Februar 1, 2015 Skrevet Februar 1, 2015 Prøvd å finne kun glass i etk.. fant ikke. Må jeg da bytte hele lykta ? Er det plast eller glass ? Der er stygge skjolder i de og noen sprekker etter steinsprut...
Bmw mann Skrevet Februar 1, 2015 Forfatter Skrevet Februar 1, 2015 Arh shit, beklage, glemte skrive det! E61 lci touring, m sport Sent from my iPhone using Tapatalk
Reef89 Skrevet Februar 1, 2015 Skrevet Februar 1, 2015 Må nok kjøpe ny lykt ja. Plast glasset kan ikke skiftes.
Bmw mann Skrevet Februar 1, 2015 Forfatter Skrevet Februar 1, 2015 Arh kjipt! [emoji30] Sent from my iPhone using Tapatalk
Reef89 Skrevet Februar 1, 2015 Skrevet Februar 1, 2015 Ny lykt fra ebay koster noen hundrelapper så sukket er ikke så stort
Clevion Skrevet Februar 1, 2015 Skrevet Februar 1, 2015 Husk og kjøp riktig, sjekk hva som faktisk står på bilen din når det kommer til pære sokkel. I følge Osram har jeg H8 pærer på min bil, men sokkelen i tåkelysene mine er HB4.
Bmw mann Skrevet Februar 1, 2015 Forfatter Skrevet Februar 1, 2015 Da skal jeg sjekke sokkel og hva det koster Sent from my iPhone using Tapatalk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå