Mickl Skrevet Februar 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2015 Ser mye bedre ut uten holder, lover deg! Men for all del, skal ikke tvinge deg Da spørs det om det må prøvest ut Anders Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mickl Skrevet Februar 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2015 Dette er kanskje jalla, og ser lite fint ut.. Men er det noen som har prøvd slike? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Februar 13, 2015 Share Skrevet Februar 13, 2015 Kjøp heller hele bakluka! Ser mye mer fint ut UFC og ArneR. reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Februar 14, 2015 Share Skrevet Februar 14, 2015 Veldig enig med herremannen over her. Kjøp hele luka. Gjerne i karbon. Er ikke så dyre heller. Så lakkerer du den bare. HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 15, 2015 Share Skrevet Februar 15, 2015 Nydelig bil dette fantastisk flott interiør. Ble bra med lyse felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Februar 15, 2015 Share Skrevet Februar 15, 2015 Moro at denne bilen er tilbake på forumet! Til info så har allerede bilen mer hk en det den lover! Hilsen tidliggere eier, kan sende deg dynomag papirer gjort av krb i Drammen. HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus. Skrevet Februar 15, 2015 Share Skrevet Februar 15, 2015 Nydelig bil, hvor mye leverer disse med dp, ic og ny software? Skulle jeg oppgradert m3'en min tror jeg det hadde blitt 335, nydelig karosseri og like nydelig motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mickl Skrevet Februar 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2015 Tusen takk for god respons Blir hele bakluken i glassfiber eller carbon om den blir byttet ja! Nydelig bil, hvor mye leverer disse med dp, ic og ny software?Skulle jeg oppgradert m3'en min tror jeg det hadde blitt 335, nydelig karosseri og like nydelig motor Hehe, konge bil ja Usikker hvor mye det blir totalt.. I tilfelle kan man ta en dyno og få det bekreftet 100%. Tipper man kan nærme seg 400hk på hjula med dp, ic, eksos, konfilter og software Her er forresten et bilde av motorrommet med Afe force kon filter Synest lyden ble mye grommere Litt missfornøyd med att ikke turbolyden ble mye kraftigere da men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mickl Skrevet Februar 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2015 Moro at denne bilen er tilbake på forumet! Til info så har allerede bilen mer hk en det den lover! Hilsen tidliggere eier, kan sende deg dynomag papirer gjort av krb i Drammen. Så det er din gamlebil altså? Det er lett å se den er godt tatt vare på vertfall! Tar gjerne imot papirer fra dyno Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet April 13, 2015 Share Skrevet April 13, 2015 Lekker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauerik Skrevet April 13, 2015 Share Skrevet April 13, 2015 Merker nok forskjellen på 318d og 335i, ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 17, 2015 Share Skrevet April 17, 2015 utrulig pen bil! hvordan syns du girkassa funker? ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mickl Skrevet April 17, 2015 Forfatter Share Skrevet April 17, 2015 Tusen takk Veldig lite aktivitet her fortiden.. Skal prøve å bli bedre!! Girkassen er faktisk en drøm! Giret så sykt fort, og er utrolig gøyt med F1 giring på rattet. Og lanch controll er sykt rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 17, 2015 Share Skrevet April 17, 2015 regna nesten med det! dette er samme girkassen som blir levert på samme generasjon m3/m5? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mickl Skrevet April 17, 2015 Forfatter Share Skrevet April 17, 2015 M3 vertfall. e60 M5 hadde vel smg kasse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå