Misrajilov Skrevet Februar 4, 2015 Share Skrevet Februar 4, 2015 Hei. Kjenner dere til noen store, flate og lite synlige områder i Oslo der man kan sladde litt med bakhjulstrekk? Jeg personlig vet om hestløpebanen på Bjerke, samt parkeringsplassen på Sognsvann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 4, 2015 Share Skrevet Februar 4, 2015 Du kan vel stikke innom politistasjonen og avlevere ditt førerkort iløpet av dagen...for du mister den garantert om du blir tatt Er ingen området du KAN slædde på. Det må være avlukket område før man kan teste dette... og det må vel foreligge en form for tillatelse fra lokale politimyndigheter... Men igjen..slædd overalt så lenge du ikke blir tatt...eller skader noen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Misrajilov Skrevet Februar 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2015 Har jo hørt litt rundt med politistudenter og politifolk. De fleste er enige om at hvis du er ute etter "å lære å kontrollere bil i forskjellige typer situasjoner" så skal det gå bra. Ansatte på hestløpebanen har jo selv gitt meg tillatelse, men er veldig ujevn overflate der. Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Februar 4, 2015 Share Skrevet Februar 4, 2015 Pleier å være bra med folk oppe på sognsvann etter et godt snøfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Misrajilov Skrevet Februar 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2015 Pleier å være bra med folk oppe på sognsvann etter et godt snøfall. Da drar jeg dit i kveld og ser på hva min e39 525da har å by på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 4, 2015 Share Skrevet Februar 4, 2015 Prøv å slædd på en plass mens en politibil kjører forbi...fortell "nei jeg lover...jeg skulle bare lære meg å kontrollere E39en min sidelengs as"... Se hvor lenge du beholder lappen i Oslo... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Misrajilov Skrevet Februar 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2015 Prøv å slædd på en plass mens en politibil kjører forbi...fortell "nei jeg lover...jeg skulle bare lære meg å kontrollere E39en min sidelengs as"... Se hvor lenge du beholder lappen i Oslo... Kommer ikke langt med en slik forklaring nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Februar 4, 2015 Share Skrevet Februar 4, 2015 Wicky, du høres ut som du er 70+. Visste ikke at du var blitt så satt og kjedelig. Selv Follo politikammer som opp gjennom årene har vært noen jævler mot rånere og bilister lar folk få sladde i fred nå på kveldstid på industriområdene i deres distrikt. stig., Bimmer fan, Diiesel og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Februar 4, 2015 Share Skrevet Februar 4, 2015 Hvis du kjører på natta så er alnabru et fint sted å leke, å opp mot ikea, å div rundt industrifelta på kaldbakken, der er det ikke en kjeft om natta jeg har hatt mye morro der vertfall,hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Februar 4, 2015 Share Skrevet Februar 4, 2015 http://www.side3.no/up-sjefen---helt-greit-a-sladde-litt/3584585.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Februar 5, 2015 Share Skrevet Februar 5, 2015 http://www.side3.no/up-sjefen---helt-greit-a-sladde-litt/3584585.html damnit, jeg som alltid drar bort til nærmeste industrifelt for og teste grensene for "rus kjøring" , ja da får man vel gi seg med det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå