85quattro Skrevet Februar 10, 2015 Forfatter Skrevet Februar 10, 2015 Fått gjort litt mer ikveld, har ikke fått sveist noe enda men har kappa og bøyg til plater. Må også finne ut noe lurt og sveise inn i jekkfestet.. noen som har forslag? [emoji1] Ellers har jeg tatt av fangern og funnet mer rust som vanligt.. Gammel merzedes dør som skrapstål [emoji1] Jekkfestet... Strips.. Ellers litt div bilder av verkstaden [emoji4] Blandt annet prosjektbilen til en kompis, 300tdt og e30 til en kompis som står til lagring [emoji1]
Daniel. Skrevet Februar 10, 2015 Skrevet Februar 10, 2015 Huff, tør nesten ikke lete etter rust på min når jeg ser disse bildene Ikke at jeg tror det er så mye mer enn det jeg vet om..
85quattro Skrevet Februar 10, 2015 Forfatter Skrevet Februar 10, 2015 Ja skjønner det! [emoji30] Er rene skrekk bildene dette.. har mye arbeid framfor meg.
opeth84 Skrevet Februar 11, 2015 Skrevet Februar 11, 2015 Er nok mest sannsynlig glødepluggene dine som gjør at den er tungstartet. Jeg fikk nylig et tips som fungerer veldig godt med meg,om du ikke har nye glødeplugger for hånden. Lad pluggene to ganger istedenfor kun 1 ved oppstart.
85quattro Skrevet Februar 11, 2015 Forfatter Skrevet Februar 11, 2015 Ha prøva å gløda både 2 og 4 ganger ser du, men er like seig [emoji31]
e30_joakim Skrevet Februar 11, 2015 Skrevet Februar 11, 2015 Pumpa i tanken? når man har halv tank så renner dieselen tilbake i tanken og da er den tungstartet ...
85quattro Skrevet Februar 11, 2015 Forfatter Skrevet Februar 11, 2015 hmm.. det kan hende. er under halv tank så
85quattro Skrevet Februar 11, 2015 Forfatter Skrevet Februar 11, 2015 Kvelden[emoji1] fått gjort litt mer idag, sveist igjen hullet oppe i hjulbuen, kappa pg lagt til litt mer, pussa, pussa og pussa rust. [emoji4] Også har jeg en ting jeg lurer på, som om det går an å få ordna den "standard" feilen med disse motorene, at den er tungstarta på halvtank? [emoji3] Sveist inn, prima og tectylert [emoji1] Jekkfestet mitt.. Pussa ned døra litt, er en bulk mitt på der som må sparklest [emoji3] Overflate rust.. Rust.. Kanal bak som skal tettest [emoji2] Laget til plate, litt mer modifisering å sveising så blir det bra[emoji2] Rust opp med ruta.. noen som har forslag til og ordne det på best mulig måte. Vil ikke ut me ruta [emoji31] Ellers litt div, interiøret har jeg ikke gjort noe me enda, rust er førstepri! Ettermontert sentrallås! [emoji5] "Orginal" exsosen jeg fikk med.. Og til slutt et lite stemningsbilde [emoji1]
E39_Cato Skrevet Februar 12, 2015 Skrevet Februar 12, 2015 du har litt jobb der! morro å se at det går forover, stå på
e30_joakim Skrevet Februar 12, 2015 Skrevet Februar 12, 2015 Bytt pumpe i tanken , eller sett på en pumpe under som du kobler på tenninga, det gjorde jeg på min e36 , da startet den med en gang etter gløding
85quattro Skrevet Februar 12, 2015 Forfatter Skrevet Februar 12, 2015 Ikke gjort så mye idag, tok bilen for en tur og fått stema den å vaska kanaler sjikkelig [emoji3] venter på og få sveist!
Daniel. Skrevet Februar 12, 2015 Skrevet Februar 12, 2015 Går du bilskade og lakk linjen eller noe du?
85quattro Skrevet Februar 12, 2015 Forfatter Skrevet Februar 12, 2015 Nei men kunne godt tenkt meg det [emoji5] går rørleggerlinja [emoji3]
85quattro Skrevet Februar 13, 2015 Forfatter Skrevet Februar 13, 2015 Dått gjort litt smått idag, fåt henta noen deler av en kompis som jeg har mangla, ellers blir bilen vertfal ståendes imorgen [emoji3] skal være med en kompis og hente subaru imoreza gt i soknedal! Pussa ned alt overflate rust og prima [emoji5] Fått på ene lista jeg har mangla! Chromelistene i nyrene fikk jeg og taki, skal lakkeres mattsvart før montering [emoji5]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå