Even Pladsen Skrevet Februar 9, 2015 Share Skrevet Februar 9, 2015 (endret) Hei koselig at du stakk innom å sjekka siden min:D Kort om bilen -csl frontfanger -karbon panser -csl bagasjelokk -gs performance eksos (m3) -m3 sideskjørt -pipecross luftfilter -karbon diffuser -m3 skjermer Spec felger Work Meister S1P3 11 ET 6 12 ET 7 326 mutere og 326 spikes "gold" Ting som er gjort i mitt eie - 2 din spiller (dynavin) - m3 seter - m3 matter - valset hjulbuer - rustfri - bøttestoler - 3 punkt setebelter - svart taktrekk - ratt med m stripene i sømmene - ny lakkert 2016 - basskasse - batteri - Karbon motordeksel - karbon side riller Planer for 2017 - bygge om bagasjen (gjort) - karbon underside skjørt (gjort) - nye felgkanter foran (gjort) - lakkere små deler i motorrommet (gjort) Slenger opp noen bilder dere kan kose dere med! Endret April 12, 2018 av Even Pladsen HalvorK reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khaugen Skrevet Februar 9, 2015 Share Skrevet Februar 9, 2015 Looking good Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet Februar 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2015 Looking good du som har den E36 på Hamar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khaugen Skrevet Februar 9, 2015 Share Skrevet Februar 9, 2015 Deet stemmer vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet Februar 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2015 Deet stemmer vettu tenkte jeg sku ta turen til hamar at i helga. er du ute da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khaugen Skrevet Februar 9, 2015 Share Skrevet Februar 9, 2015 ja regne med jeg er ute en tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Februar 9, 2015 Share Skrevet Februar 9, 2015 Følger med her flott bil og ikke så vanlig farge på e46 men kler den bra! Even Pladsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet Februar 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2015 Følger med her flott bil og ikke så vanlig farge på e46 men kler den bra! tusentakk. Liker rød farge fordi alle ikke har det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 9, 2015 Share Skrevet Februar 9, 2015 Flott bil ned rette fargen! men syns virkelig bilen fortjener m3 motoren også Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet Februar 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2015 Flott bil ned rette fargen! men syns virkelig bilen fortjener m3 motoren også Da blir jeg heller kjøpe meg enn m3 trur jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 10, 2015 Share Skrevet Februar 10, 2015 Flott bil ja, fin farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet Februar 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2015 Flott bil ja, fin farge takktakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Februar 11, 2015 Share Skrevet Februar 11, 2015 Meget flott bil! Liker fargen på denne, siden det ikke er så veldig mange røde coupeer så skiller den nok seg litt ut! Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet Februar 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2015 Det ble det kjøp av m3 stoler, seter bak og side paneler . ble kjøpt av en hyggelig kar fra Arendal for bare 4500kr det syns jeg var et godt kjøp. Her har dere bilder av forandringen. btw: bilde ble tatt fra telefon så dårlige bilder. MagnusHN reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 27, 2015 Share Skrevet Februar 27, 2015 (endret) Fungerer det 100% eller? Tøft altså! Endret Februar 27, 2015 av SweetBMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå