Even Pladsen Skrevet Juli 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2015 Da er felgene mine til salgs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mag142 Skrevet Juli 24, 2015 Share Skrevet Juli 24, 2015 Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Juli 24, 2015 Share Skrevet Juli 24, 2015 Pris?14k sto det på kjøp og salg på bimmers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet August 27, 2015 Forfatter Share Skrevet August 27, 2015 lite som skjer om dagen men nye felger bestilt (hemmelig enda), fått tak i sort taktrekk, nytt ratt er bestilt og karbon deksel i speedometeret. bilder kommer etter vært når jeg har fått montert. Tollefsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tollefsen Skrevet August 27, 2015 Share Skrevet August 27, 2015 (endret) Bilen triller enda på gjøvik altså etter GS treffet Endret August 27, 2015 av Tollefsen marhag11 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet August 28, 2015 Forfatter Share Skrevet August 28, 2015 Jaja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet August 28, 2015 Share Skrevet August 28, 2015 Nydelig E46! vurdert å stappe i en m3 motor? Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet August 29, 2015 Forfatter Share Skrevet August 29, 2015 Jeg får se! Blir gjort mye i vinter så er litt usikker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet September 12, 2015 Forfatter Share Skrevet September 12, 2015 Da har jeg endelig fått gjort litt igjen.. Da har jeg fått montert nye skiver og bremser rundt. Nytt tak er montert, nytt batteri fordi det andre var helt utladdet.. nytt ratt har jeg montert og karbon deksel i speedometeret har jeg montert. neste blir og få tak i ny 2 din spiller og karbon lister rundt om i bilen og m3 matter. Jeg også lurer litt på hvilken farge jeg skal ha på bremsecaliper. kom med forslag!! og jeg håper og få felgene mine neste måned. Jeg har pratet med et lakk værste som skal ta rust og hel lakkering av bil. grunnen er at bil har litt rust og lakk slepp.. Tollefsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet September 13, 2015 Forfatter Share Skrevet September 13, 2015 Lite stevningsbilde HenrikSolberg og danskiii reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet November 29, 2015 Forfatter Share Skrevet November 29, 2015 Da har jeg endelig fått felgene etter enn lang vente tide fra japan og bestilt i fra tempedekk. Work Meister S1. 10 ET18 og 11 halv ET11. Så har jeg fått en tidelig julegave fra min far som har bestilt dekk at meg. Falken Azenis FK453 225/40-18 og Falken Azenis FK453 255/35-18. Da prøve jeg de på igår men må nå bestille camberplates foran og camberstag bak og er det noen som anbefaler hva slags merke jeg burde kjøpe?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rollerboy Skrevet November 29, 2015 Share Skrevet November 29, 2015 Mulig jeg er blitt gammel, men blir det der pent syntes du? Og går det i det hele tatt? Bt blir sikkert kjempehappy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet November 29, 2015 Forfatter Share Skrevet November 29, 2015 Mulig jeg er blitt gammel, men blir det der pent syntes du? Og går det i det hele tatt? Bt blir sikkert kjempehappy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 29, 2015 Share Skrevet November 29, 2015 Kjekt å se at noen ikke er redd for å bruke penger Blir sikkert tøff med de felgene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tollefsen Skrevet November 29, 2015 Share Skrevet November 29, 2015 Dette må bare bli bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå