Gå til innhold

Sedona rød E82 123d, Solgt


danskiii
 Share

Anbefalte innlegg

Hehe ikke det svare jeg håpet på :P hehe ja håper da det.. har sett noe som ligner en poppnagle men usikker, så need assistance..

 

På 130 eksosen min, er det bare å dra de av, så sikkert noe lignende på din!  :)

Endret av bjorneoen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kul bil :)  gøy å se fler 123d biler her :)

likte det du gjorde med motordekslet.. synd jeg ikke har mere prangene farge selv (carbonsort gjør seg nok ikke så bra med sort ved siden av :P

men det med at 18" er for små er jeg u enig i 

begge disse er 18" 

post-42885-0-37611400-1433693465_thumb.j

 

så du snakka om å chippe nedi her.. det er ikke bare bare å chippe disse.. MANGE som har problemer med de.. så velg en tuner du kan ha god kontakt med å gidder å prøve flere ganger.. 

jeg har enda ikke funnet en optimal programvare for min da jeg sliter med plutselige kutt rundt 2200rpm vi driver å forsker vidre på det på chipsenteret.. tror vi har prøvd 3 forskjellige utenlandske programvarer og driver å forsker vidre.. 

123d'en til han som driver chipsenteret går fint men den er litt nyere enn min 2011 og har litt annet map en min.. 

men han hadde 4 forskjellige programvarer før han fant en som virket.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har levert bilen på verksted igjen igår, denne gang på forsikrings sak. Var en som dunket borti meg bak på mandag sist uke, så nå får jeg ny bakfanger og diffuser. Kviet meg litt til å reise til bud med dette, og ikke minst å skrive det her, men var så lite synlig da det meste bare var lakkskader og små sår i plasten :) så fikk jeg dem også til å sprøyte på noen lag med klarlakk på diffuser, så er spent på å se hvordan det blir :)

skal legge ut noen sammenlignings bilder når jeg får den tilbake mot helgen :)

Så er også ny eksos stuss i posten så den blir montert til uka forhåpentligvis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir bra dette :smile: du er lik meg, hater å kjøre med skavanker ;-) hehe.. 

 

Ja alså jeg nå har jo ikke en vanlig peilepinne tror jeg så er litt krise.. Har googlet litt dette og er flere som kun har elektronisk peil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kan ikke si jeg har leita etter den stort, bare googla nå hvor jeg fant en kommentar fra england på "123d doesnt have an oil stick"..
Har alltid brukt den digitale, men nå er den jo borte.. styr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...