Gå til innhold

Sedona rød E82 123d, Solgt


danskiii
 Share

Anbefalte innlegg

Hva skjedde med trunk-leppa som du hadde? Den var jo dritfin til bilen....

Jeg solgte den da det var det eneste som var karbon på bilen og jeg fant ut jeg ikke ville ha det for en eller annen grunn.. Angrer litt men men.. Det kommer på ny etterhvert i blank sort som matcher resten, har tro på det vil bli like bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja han spurte om jeg ville kjøpe dem når han solgte bilen, men er usikker på om jeg vil ha mørke lykter. Liker bedre de er klare og skarpe, blir så dyster bil med ALT mørkt  :) 

 

Men vil uansett heller spare meg opp til facelift frontlykter ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde bilen vært svart så kanskje... Nei da [emoji23] blei bra ditta. Ser ikkje noen flekker

Sent fra min D6603 via Tapatalk

Her er min e82 med samme i sort bil. :-) hvis du lurte på hvordan det var

Siifra om jeg skal fjerne bildet danskiii :-)

post-73946-0-49939300-1442354713_thumb.j

Endret av Enes Yakici
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du bestillt felger?

 

Felger er påvei, står hos liffi her på forumet og venter vel bare på han skal komme på besøk :P satser på andre helga i oktober så får bilen nye sko :)

 

Hadde jeg hatt større enn 17" vinterhjul så hadde nok performance calipperne også fått vært me på leken, men ser ut som det blir neste sesong :)

Endret av danskiii
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er min e82 med samme i sort bil. :smile: hvis du lurte på hvordan det var

Siifra om jeg skal fjerne bildet danskiii :smile:

 

Hehe, han sa nok bare det om sort bil pga en kommentar jeg hadde om bilen hans :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget med det er så mangt. Mer effekt og du fjerner en kostbar enhet som har en tendens til å ødelegge både alt fra lydbilde til motor. 

 

Partikkelfilter skulle ikke eksistert på denne jord, skal hjelpe å forbedre miljøet visstnok. Dette er jo en joke, når partikkelfilteret går tett (noe som det ofte gjør etter noen år, avhengig av kjøremønster), så soter det noe så inni helvete. 

 

Bra at du får det fjernet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare husk å få omprogramert/remappa ECU før du starter å kjører med DPF delete, så du slipper at turboer ryker osv... :)

Er i samtale med flere tuning aktører ang dette :) blir ikke montert noe før jeg skal inn til mapping/ tuning i vinter, men bra du sier ifra :)

Synd det er sånn da, skulle gjerne hatt lyden med en gang :)

Jakter nå etter bedre intercooler om noen har anbefalinger/ råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i samtale med flere tuning aktører ang dette :) blir ikke montert noe før jeg skal inn til mapping/ tuning i vinter, men bra du sier ifra :)

Synd det er sånn da, skulle gjerne hatt lyden med en gang :)

Jakter nå etter bedre intercooler om noen har anbefalinger/ råd.

 

Sjekk ut ecotune-scotland.co.uk

 

 

https://ecotune-scotland.co.uk/product/ecotune-123d-uprated-intercooler

 

 

Skal være veldig bra (!)

 

 

I sammenheng med tuning så kan jeg på det sterkeste anbefale TRF Perfomance/Quickfix. Er kanskje litt langt fra ålesund, men alikevell kortere enn fra stavanger, så det er mulig... :)

Endret av Tollefsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...