Gå til innhold

Sedona rød E82 123d, Solgt


danskiii
 Share

Anbefalte innlegg

Det vil nok funke om du koder modulene dine i bilen med SG_CODIERUNG etter at du har lagt til $609 og $6VA i VO lista til CAS og FRM modulen :)

Og så etter at du har kodet modulene du kan utenom CIC, så endrer du årstall i VO slik at CIC dukker opp, og så koder du den også! :) Da skal alt være kodet til å passe ny VO, og det bør fungere da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke original filen da :) om du gjør sg_codierung så blir modulen kodet til å passe VO som ligger i cas og frm :) er ikke sikkert årstallet har noe å si men greit å ha det riktig i cas og frm modulen så det blir riktig om du tar diagnose av bilen så det står korrekt når bilen er laget.

Om du gjør .man individuell koding så kan det enkelt resettes tilbake ved å gjøre vanlig sg_codierung uten med default profil uten .man fil eller kode med blank .man fil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var da inne for å kode KOMBI og få opp velocity på displayet. Meeen dette gikk ikke. Fikk isteden frem gir anbefaling uten å mene å lage dette til. Er dette normalt? [emoji14] hehe

3ec9f7255d8fef9005f32738c411d98e.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gir valg er vel standard? Har vertfall hatt på forrige e81 og nåværande e82

Hadde jeg ikke før ihvertfall [emoji14] ihvertfall ikke før jeg satt inn cic. Kansje det som gjorde det..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gir velger har ikke noe med CIC å gjøre. Jeg prøver selv å å få til gir velger men det er håpløst på min  E87.. Har endret alle verdier som har med dette å gjøre, men uten at det kom fram! :) Så heldig du som har det på din! :P

 

Men du fikk ikke til Velocity? Hvilke linje kodet du i kombi? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ut girvelger har vært der hele tiden, bare jeg som ikke har hatt det skrudd på [emoji14] holde inne valg knappen på venstre side, når pil opp og pil ned viser i display så er den aktiv :) alltid trodd det var noe helt annet jeg.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ut girvelger har vært der hele tiden, bare jeg som ikke har hatt det skrudd på [emoji14] holde inne valg knappen på venstre side, når pil opp og pil ned viser i display så er den aktiv :) alltid trodd det var noe helt annet jeg.. hehe

 

Hehe ja, tror det kun fungerer på biler etter mars 2007 :)

Jeg har pilene, men ingen funksjon. Kan også skru de av og på slik som du sier, men de gjør ingen ting. Tror det kun er mulig på biler med Efficient Dynamics, noe jeg ikke har.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter jeg kodet inn digital speedo så har forbruksmåleren endret seg.. den har gått fra liter/100km til km/liter.. dette var noe skjiit.. hvordan kan jeg få endret på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...