danskiii Skrevet Mai 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2015 såpass ja! blir bra på bilen trur jeg! husk masse bilder! Det vil komme haugevis når det skal pusses opp og monteres mn som sagt, bilen må tilbake fra verksted først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 18, 2015 Share Skrevet Mai 18, 2015 Det er bra! Hvorfor er bilen på verksted egentlig? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mai 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2015 Det er bra! Hvorfor er bilen på verksted egentlig? Sent from my iPhone using Tapatalk Den ble satt inn pga den slukte kjølevæske (noe som skulle vært fikset hos bavaria før jeg kjøpte bilen), og da jeg skulle hente den og avtale time for utbedring fikk jeg beskjed om at det kom en farlig dårlig lyd fra motor. Så nå, litt over 2 uker med feilsøking, ut med alt av motor utenom selve blokka, så har de skiftet 2 balanse akslinger og en noe andre saker forbundet med disse. Det var visst slark i lagrene. Så har alle fingrer og tær krysset for at bruktbilsgarantien dekker alt med lyden og kjølevæske biten må dekkes av bavaria, da dette problemet skulle vært ordnet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mai 18, 2015 Share Skrevet Mai 18, 2015 Hva er et og bredde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 18, 2015 Share Skrevet Mai 18, 2015 Såpass ja! Ja får håpe det ordner seg! [emoji106] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mai 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2015 Hva er et og bredde?Regner med du tenker på 128 hjula på redigerte bilde. De er 8.5" et 12 forran og 9.5" et24 bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mai 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2015 Noen som har en god ide om hva jeg skal feste den nye vingen med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Mai 19, 2015 Share Skrevet Mai 19, 2015 3m dobbel sidig teip er vel en god hjelper danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mai 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2015 3m dobbel sidig teip er vel en god hjelper Nydelig bil du har også Takker! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mai 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2015 vet du hvor jeg får kjøpt også? finner lite :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mai 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2015 Ser ut som jeg kjøper marine og fritid og fester med, er vel sika egentlig? uansett, den skal nok ikke av igjen med det første hadde bare biltema dobbeltsidig teipen holdt i allvær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Mai 19, 2015 Share Skrevet Mai 19, 2015 Har vel på mekonomen å lignende butikker , vet bilxtra har her i Kristiansand danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mai 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2015 Fått klarsignal til og hente bilen idag!!! Dette kommer til å bli verdens lengste arbeidsdag, angrer på jeg ringte så tidlig... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mai 21, 2015 Share Skrevet Mai 21, 2015 Gøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mai 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2015 Nå skal karbon leppa pusses ned og lakkes opp idag, mest sannsynlig. Forhåpentligvis også monteres og jeg får tak i den teipen. Mitt spørsmål er da til dere godtfolk; skal jeg beholde den i karbon "format" eller lakkere den i bilen farge...? Lurer også på bare ta et tynt strøk lakk i bilens farge over, slik en kan se litt karbon vev igjennom fargen? Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå