Gå til innhold

Sedona rød E82 123d, Solgt


danskiii
 Share

Anbefalte innlegg

såpass ja! :D blir bra på bilen trur jeg! :D husk masse bilder! :D

Det vil komme haugevis når det skal pusses opp og monteres :) mn som sagt, bilen må tilbake fra verksted først :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra! Hvorfor er bilen på verksted egentlig?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Den ble satt inn pga den slukte kjølevæske (noe som skulle vært fikset hos bavaria før jeg kjøpte bilen), og da jeg skulle hente den og avtale time for utbedring fikk jeg beskjed om at det kom en farlig dårlig lyd fra motor. Så nå, litt over 2 uker med feilsøking, ut med alt av motor utenom selve blokka, så har de skiftet 2 balanse akslinger og en noe andre saker forbundet med disse. Det var visst slark i lagrene. Så har alle fingrer og tær krysset for at bruktbilsgarantien dekker alt med lyden og kjølevæske biten må dekkes av bavaria, da dette problemet skulle vært ordnet :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som jeg kjøper marine og fritid og fester med, er vel sika egentlig? uansett, den skal nok ikke av igjen med det første :) hadde bare biltema dobbeltsidig teipen holdt i allvær :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal karbon leppa pusses ned og lakkes opp idag, mest sannsynlig. Forhåpentligvis også monteres og jeg får tak i den teipen.

Mitt spørsmål er da til dere godtfolk; skal jeg beholde den i karbon "format" eller lakkere den i bilen farge...? Lurer også på bare ta et tynt strøk lakk i bilens farge over, slik en kan se litt karbon vev igjennom fargen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...