Gå til innhold

Avusblå E39 M5


 Share

Anbefalte innlegg

Festa på diffuseren knakk når vi skulle demontere, har derfor bestilt ny fra exoticstuning, lik denne; post-58991-0-24118800-1428201253_thumb.j

Blir også mest sannsynlig coilovere neste helg, også eksos helga etter, så da begynner det sakte men sikkert å komme seg. Håper å ha bilen ferdi polert, rutene sota å oljeservice fullført ca 17. mai, siste frist blir 5. juni eventuelt, da skal bilen vere ferdig for iår. Har veldig lyst å få brukt bilen litt iår, ikkje berre stå i garasjen. Blir hellakkering neste år / i vinter, rekner ikke med at den vil bli like mye brukt da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svært vakker bil du har der! Har du noen planer for motoren over tid? Kompressor for eksempel  :grin: Klar over at det går godt som det er, men blir en helt annen bil med kompressor! :) Ulempen er prisen...

Du gjør de riktige tingene! Så noen kommenterte skiltet ditt, jeg syntes du skal fjerne skiltrammen og bruke borrelås etc, men ha skiltet der du har :) Finest det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! :)

Skilt blir festet med dobbeltsidig teip av wurth etterhvert. Kompressor har eg tenkt tanken på, men ingen planer lagt enda, nå skal det monteres en del de neste ukene, godkjenninger +++. Så er vel bilen ferdig for iår, videre planer går da til lakkering, rekner med det blir til våren. Skal også få på nye bremser i vinter. Mulig eg slår til på kompresssor da, men  mest sannsynlig blir det berre reint vedlikehold etter lakkering, bruke penger på litt andre ting enn berre bil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! :)

Skilt blir festet med dobbeltsidig teip av wurth etterhvert. Kompressor har eg tenkt tanken på, men ingen planer lagt enda, nå skal det monteres en del de neste ukene, godkjenninger +++. Så er vel bilen ferdig for iår, videre planer går da til lakkering, rekner med det blir til våren. Skal også få på nye bremser i vinter. Mulig eg slår til på kompresssor da, men  mest sannsynlig blir det berre reint vedlikehold etter lakkering, bruke penger på litt andre ting enn berre bil :)

Ja, skjønner :) Høres lovende ut! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Eksos er nå montert, helt perfekt lyd, diffusoren min kom til oslo idag så denne får eg til uka. Har nå stilt inn bilen noke lunde så den skal vere klar til BT på tirsdag 0830, det blir da godkjenning av coiloverne, om dette går smertefritt ryker eg rett heim å hiver på AC hjula! :) Skal da prøve få tatt noke bilder, men er ikkje flink med kamera så forvent lite... Så etter denne uka gjenstår egentlig bare soting av ruter (har en avtale med en kar om dette) også blir det ei helg med polering, rens og div og en liten oljeservice, så er bilen helt klar for sommar! Blir deilig! 

Har bestemt meg for å reise på GS treffet iår sålenge været blir bra, til tross for visse lakkskavanker, forrige eier har vore glad i å flikke her og der, dette blir sjølvsagt ordna i vinter med en hellakkering! :) Vurderte la være å reise kun pga dette, men gir faen å reiser likevel hehe :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...