kimjhagen Skrevet Februar 16, 2015 Share Skrevet Februar 16, 2015 Noen som vet hvor jeg kan finne en oversikt/koblings skjem til min E39 520i , 1996 modell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 16, 2015 Share Skrevet Februar 16, 2015 BMW-planet.com/diagrams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimjhagen Skrevet Februar 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2015 Prøvd der, men har ikke internett explorer så kommer ikke inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 16, 2015 Share Skrevet Februar 16, 2015 Firefox funker og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimjhagen Skrevet Februar 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2015 Prø mvde det og google crome, men kommer at jeg må ha internett explorer 5.5 eller høyere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimjhagen Skrevet Februar 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2015 Ingen som vet om andre plasser jeg kan finne dette ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Februar 17, 2015 Share Skrevet Februar 17, 2015 (endret) Du kan laste ned BMW WDS.Men du må fortsatt ha IE, og ikke nyere en 8-9 eller noe sånt, samt en SVX plugin eller noe og java, som ikke kan være nyere en 6.5 for da funker ikke SVX plugin eller noe sånt. Husker kke nøyaktig hvordan det var.Men noe i den duren der. Edit;Så må du slå av noe i sikkerhetsinstillingene også for at ting skal funke. Husker ikke hva det het.Syns å huske du finner instillingene inn på java i kontroll panelet. (windows sitt kontrollpanel altså) Endret Februar 17, 2015 av Alpejohn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 17, 2015 Share Skrevet Februar 17, 2015 Evt så kan du laste ned Rheingold, de har også innebygde skjemaer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimjhagen Skrevet Februar 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2015 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå