Kegel Skrevet Februar 16, 2015 Share Skrevet Februar 16, 2015 Hva har dere som driver med dieseltuning gjort med bilene deres? Legge gjerne inn specs - hva som er gjort - hk/Nm Har selv en 06mod e61 535d De-cat og dpf, egenlagd 3" eksos med org bakre eksos, kn filter, egr og swirl flap delete og remap. Bremsa til 307whp og 680Nm. Intressant å høre hva andre har gjort, kanskje man blir fristet til å gjøre mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 16, 2015 Share Skrevet Februar 16, 2015 Antar det nå være på hjula? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kegel Skrevet Februar 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2015 Ja, whp så er på hjula. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Februar 16, 2015 Share Skrevet Februar 16, 2015 (endret) 2000 Mod 530D Decat, Egr demontert og programmert bort. Flens i manifold brukes istedet til føler for eksostempmåler. 80% større IC, større turbo og større dyser. Byttet map sensor og railtrykksensor for å kunne kjøre høyere trykk på turbo og diesel. Alt kommer fra TRF Automatkasse overhalt og forsterka med forsterka converter for å tåle dette. Spec skal være ca 330hk og 680nm. Dysene klarer endel mer en dette og jeg har filer som gir mer enda mer effekt men da blir det endel svartrøyk med flat pedal. Har 4 forskjellige mapfiler å bytte mellom, bruker en Alientech powergate for å gjøre dette. Endret Februar 16, 2015 av Hpi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kegel Skrevet Februar 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2015 Hvor har du fått forsterka converter? Jeg har en lock up som er utslitt og må bytte min, hadde kanskje vært noe med en oppgradert. Fine tall forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Februar 17, 2015 Share Skrevet Februar 17, 2015 (endret) Jo takk, veldig kjekk bil du har selv. Automatkasse min ble tatt av Automatgearservice i Åsane, Bergen. Meget fornøyd med jobben de gjorde. Endret Februar 17, 2015 av Hpi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Februar 17, 2015 Share Skrevet Februar 17, 2015 Jeg er misunnelig på deg Hpi.. Hpi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smotti Skrevet Februar 17, 2015 Share Skrevet Februar 17, 2015 Sikkert noen som himler med øynene nå,men er det noe chip som jeg bør unngå eller noen jeg bør ha? Firmaer/merke osv.. skal hente en 120d på torsdag og vil få litt mer utav den.. [emoji56] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Februar 17, 2015 Share Skrevet Februar 17, 2015 Ligg unna sånn boks tuning.. Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk Arne Kalevi Palojärvi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smotti Skrevet Februar 17, 2015 Share Skrevet Februar 17, 2015 Hehe ja det vet jeg. Må ha litt usynlig programmering siden de skal begynne å kontrollere sånn på eu nå [emoji14] og boks er ikke så stabilt har jeg forstått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Februar 17, 2015 Share Skrevet Februar 17, 2015 Kjøp deg en Alientech powergate så kan du veksle mellom originalfil og tuningfil så ofte du vil. Bl.a TRF Racing her på forumet selger disse. Jeg har en selv, veldig kjekke bokser. Da mottar du tuningfil på mail og ordner alt selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smotti Skrevet Februar 17, 2015 Share Skrevet Februar 17, 2015 Er det samme som det autopower selger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Februar 17, 2015 Share Skrevet Februar 17, 2015 (endret) Det er Powergate 2/3 ja selv om de har diktet opp sitt eget fancy navn på den "CTC" og limt på sin egen logo Endret Februar 17, 2015 av Hpi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå