knutho2 Skrevet Februar 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2015 Vurderer også sportseksos (altså 2 enderør ved siden av hverandre istedet for ett singelt)...hva tenker dere om det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Februar 23, 2015 Share Skrevet Februar 23, 2015 Vurderer også sportseksos (altså 2 enderør ved siden av hverandre istedet for ett singelt)...hva tenker dere om det? Det gjør seg MYE på 1-serien! Har egentlig aldri likt den single potta som kommer med de minste motorene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knutho2 Skrevet Februar 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2015 sportseksos er nå bestilt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Turbo1000 Skrevet Februar 23, 2015 Share Skrevet Februar 23, 2015 Bmw performance Eksos du har bestilt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knutho2 Skrevet Februar 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2015 Bmw performance Eksos du har bestilt? Usikker på hva navnet er, men blir seende slik ut...http://www.bmwblog.com/wp-content/uploads/2015-bmw-1-series-m-sport-images-22.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Turbo1000 Skrevet Februar 24, 2015 Share Skrevet Februar 24, 2015 Syns det så ut som orginal eksosen jeg.Eller?Skjønner at 118 kommer med 1 potte isteden for 2.men bilde så ut som orginaleksos på en 125 og ikke en sportseksos. Er det det du har kjøpt?125 bakre eksos?eller bare nye endestusser som må sveises på?Bmw performance eksos er en helt annet bakre eksos fra Bmw med andre større endrerør og mindre motstand(mer lyd). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knutho2 Skrevet Februar 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2015 Syns det så ut som orginal eksosen jeg.Eller?Skjønner at 118 kommer med 1 potte isteden for 2.men bilde så ut som orginaleksos på en 125 og ikke en sportseksos. Er det det du har kjøpt?125 bakre eksos?eller bare nye endestusser som må sveises på?Bmw performance eksos er en helt annet bakre eksos fra Bmw med andre større endrerør og mindre motstand(mer lyd). Du har nok rett, sportseksos betyr nok M Performance M3Turbo1000 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knutho2 Skrevet Mars 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2015 Endelig er 1-serie facelift på bmw.no sin konfigurator Legger ved en lenke til min konfigurasjon (får ikke sportseksos på konfiguratoren, men det er altså bestilt): www.bmw.no/byggdinbmw/x2b5f5w9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Mars 1, 2015 Share Skrevet Mars 1, 2015 Grattis med fin bil! Helt rett farge etter min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knutho2 Skrevet Mars 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2015 Grattis med fin bil! Helt rett farge etter min mening. hyggelig, mange takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knutho2 Skrevet Mars 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2015 Connected drive services + Remote services er også besilt nå, men nå er det stopp! Fargevalget kjennes mer og mer riktig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Turbo1000 Skrevet Mars 5, 2015 Share Skrevet Mars 5, 2015 Hørte deg Adaptive Drive?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knutho2 Skrevet Mars 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2015 Hehe, på et tidspunkt må man stoppe...synd det skal være så mange fristelser;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne-Marius Brandsæter Skrevet Mars 16, 2015 Share Skrevet Mars 16, 2015 Kan jeg spørre hva du må gi for denne bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knutho2 Skrevet Mars 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2015 Kan jeg spørre hva du må gi for denne bilen? Om jeg husker riktig koster den 470 000kr, men i mitt tilfelle er det snakk om leasing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå