Andreas1448 Skrevet Februar 18, 2015 Share Skrevet Februar 18, 2015 Driver å ser litt på Senkesett til min e46 m3, og lurer litt hva folk har av erfaring på dette. Jeg vet at KW V3 er veldig gromt, men det er også prisen.. :/ Skal man kjøre på bane vill vell folk flest foretrekke ett stivt sett, men ettersom jeg bruker bilen på veien så hadde det vært fint med en mellomting. Jeg kjører på Bane til tider men mest vei. Man får jo justert inn en god del også etter behov. Lurer på om noen har erfaringer med andre sett en Kw, litt i forhold til pris etc. Tuv er også en fin ting. -Roger- reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Februar 18, 2015 Share Skrevet Februar 18, 2015 Tenker meg at eg skal kjøre http://www.trolltuning.com/index.php/component/jshopping/product/view/480/943?Itemid= denne typen når eg skal hive senk på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1448 Skrevet Februar 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2015 Hadde Super sport Evo settet på min Tidliere Sedan, var helt greit. men må nok ha ett hakk grommere enn det trur jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet Februar 20, 2015 Share Skrevet Februar 20, 2015 Har H&R Monotube på min 330, rått sett, bra til daglig og på bane. Virker mye mer beefy og kvalitet i forhold til Black evo kittet. http://www.partsandretards.no/understell/justerbare-senkesett/bmw/3-serie-e46/hr-monotube_2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Februar 20, 2015 Share Skrevet Februar 20, 2015 Hvis du skal kjøre på bane ville jeg absolutt hatt et med justerbar hardhet, har du sett på KW v2? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Albino Skrevet Februar 23, 2015 Share Skrevet Februar 23, 2015 (endret) Hvor kjøpes KW i Norge? Stiller et spørsmål i samme slengen! Hva er høydeforskjell på mtech og standard e46 coupe? Sent from my iPad using Tapatalk Endret Februar 23, 2015 av Albino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Februar 23, 2015 Share Skrevet Februar 23, 2015 senk.no fører KW. M-tech pleier vel å være rundt 15mm lavere enn standard på de fleste bilene, sikkert noe i den dur på E46 også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå